take me away

909 72 4
                                    

"ΒΟΉΘΕΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΆΡΕΙ ΕΛΆΤΕ ΓΡΉΓΟΡΑ " φώναξε ο Ντέιβιντ αιμόφυρτος στο πάτωμα...τα μάτια του μπραιαν αστραψαν επιθετικά και γεμάτος θυμό έτρεξε προς το μέρος του κλείνοντας του το στόμα,τα δυνατά του χέρια τον κράτησαν σταθερά στο πάτωμα και η αριστερή γροθιά του υψώθηκε στον αέρα με στόχο το πρόσωπο του,η φλέβες του χεριού του βγήκαν έξω από την τρελή αδρεναλίνη..

"ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΏΣΩ ΡΕ ΣΤΟ ΟΡΚΊΖΟΜΑΙ ΔΕ ΘΑ ΓΛΥΤΏΣΕΙΣ ΑΠ'ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΜΟΥ"

Το χέρι του κατέβηκε με φορά προς τα κάτω όταν η μεγάλη καφετί πόρτα άνοιξε και εισέβαλαν μέσα οι γονείς της μαζί με τον άντρα εκείνον όπου θα έδενε τα δεσμά της με τον Ντέιβιντ

"ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΔΏ ΜΈΣΑ ΆΧΡΗΣΤΕ ; ΤΙ ΖΗΤΆΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΉ ΤΗΣ ΚΌΡΗΣ ΜΟΥ ;" Φώναξε γεμάτος αγανάκτηση και οργή ο πατέρας της..

Το πονηρό χαμόγελο του μπραιαν εμφανίστηκε κάνοντας τους όλους να κοιτάξουν με απορία και έναν κρυφό φόβο μέσα τους ,σήκωσε το κορμί του με θάρρος παρόλο που οι φρουροί μπροστά του ήταν έτοιμοι να οπλησουν ενάντια του...

Το χέρι του τράβηξε το δικό της και τότε με φόρα την έπιασε απ'την μέση κολλώντας την επάνω του,τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα κοιτάζοντας τον με έρωτα ...

"Την ζωή της " απάντησε αργά και σταθερά,το χαμόγελο της άστραψε και τότε εκείνος έπιασε μια τούφα της βάζοντας την πίσω από το αυτι της ...η καρδιά της φτερουγισε γεμάτη από έντονα συναισθήματα,ακόμα και το παιδί μέσα της αναγνώρισε την χαρά της ,τους γονείς του γύρω του...

I WANT ALL OF YOUWhere stories live. Discover now