Τα χέρια του την σήκωσαν κρατώντας την σφιχτά ,ηταν αληθινά τοσο ομορφη ,το γέλιο της ακούστηκε σε ολόκληρη την καλύβα τους,την έκανε γύρους χορεύοντας ενω μετα απο καιρό αντίκρισε το ευτυχισμένο χαμόγελο του ,ηταν επιτέλους χαρούμενος και δε σκεφτόταν τι κακό θα μπορούσε να συμβεί...
"Αν ήσουν θαλασσα θα ήθελα να μείνω αιώνια στα νερά σου ώσπου να βουλιαξω,αν ήσουν κύμα θα σε άφηνα να με παρασυρεις σε νησιά που μόνο εσύ ήξερες,και αν ήσουν φουρτουνα θα σε άφηνα να με σκοτώσεις!!! Σε αγαπάω ντεμπορα το ξέρεις?" Την ρώτησε κοιτάζοντας την βαθιά μέσα στα μάτια της γοητευμένος,τα μάτια του είχαν θολώσει και την κοιτούσαν δίχως να ανοιγοκλείνει τα ματοκλαδα Του...
"Και εγώ σε αγαπώ!!! Αν δε με έπαιρνες από εκεί μέσα θα ζούσα πιστεύοντας λάθος πράγματα για τους ανθρώπους,για σένα...ο πατέρας μου κοιτούσε μονάχα τον φτωχό εαυτό του,τα πλούτη δε φέρνουν την αγάπη,και πριν από αυτό ενώ είχε τη γυναίκα του δε την εκτιμούσε όσο έπρεπε,δε την αγαπούσε όπως εσύ εμένα, πολλές φορές θυμάμαι επιχειρούσε να τον αγκαλιάσει και εκείνος την απομάκρυνε μιλώντας της άσχημα ,εσύ ποτέ δε μου το έκανες,η μαμά μου τον αγαπούσε μα εκείνος ποτέ το ίδιο,μερικές φορές την χτυπούσε μπροστά μου και εκείνη συνέχιζε να τον αγαπάει,σκεφτόμουν πως η μαγεία που θέλω εγώ δε υπάρχει σε τούτο τον κόσμο,σκέφτηκα πως εάν ο πατέρας μου είναι το πρότυπο μου ο άντρας μου θα με χτυπάει κάθε μέρα,θα με πονούσε και θα με έκανε να κλαίω ,τα παιδιά μας θα αισθάνονταν απαίσια καθώς ο ήρωας πατέρας τους...
Της έκλεισε απαλά τα χείλη μη αφήνοντας την να πει κάτι περισσότερο...
"Τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει,δε πρόκειται να σηκώσω ποτέ χέρι επάνω σου,προτιμώ να το βάλω στη φωτιά,νιώθω πως είσαι μια πορσελάνη κούκλα και θα σπάσει εάν έστω και λίγο της φερθω λιγότερο καλά από όσο της αξίζει "
Τα μάτια της αστραψαν έτοιμα να πέσουν δάκρυα από μέσα τους...
"Εσύ ήσουν το πρότυπο πατέρα όταν ο πατέρας μου με χτύπησε εσύ με προστάτεψες!!ήσουν το πρόσωπο της οικογένειας,όταν ο πατέρας μου ,μου έδινε τη σκέψη πως είναι ο καλύτερος άντρας του κόσμου απ'τη στιγμή που χτυπούσε τη μητέρα μου ήταν εκείνος, εσύ μου φέρθηκες σαν βασίλισσα,δε με βρίζεις δε μου φέρεσαι απότομα,δε το έκανες ποτέ,με αγάπησες !! Σου είμαι ευγνώμων,ξέρεις πίστευα πως κανένας δε μπορούσε να με αγαπήσει ,κοιτούσα τον εαυτό μου και έλεγα πως δεν αξίζει να αγαπήθω όμως τότε!! Ήρθες εσύ...και τότε έμαθα πως η αγάπη μου είσαι εσύ,το ένιωσα απ'την πρώτη κιόλας στιγμή "
ESTÁS LEYENDO
I WANT ALL OF YOU
Aventura3# περιπέτεια Μια δολοφονία .Μια ψεύτικη κατηγορία .πως θα πάρει το αίμα του πίσω ; *σε θέλω και θα σε εχω *