Αφήνοντας το κορμί μου να τρέμει ολόκληρο επάνω της,της έδειξα τις δυνάμεις και τις αδυναμίες μου ,αφήνοντας τους αμέτρητους αναστεναγμους μου να βγουν με πάθος απ'τον έρωτα,βγηκα νικημένος από εκείνη τη μάχη,όπως και εάν φάνηκε, το παραδωμενο βλέμμα της με σκοτώσε,με ριμαξε κανοντας με να πεθαίνω,σε μια γυναίκα που είναι η ζωή σου δεν παλεύεις να δείξεις πως είσαι καλός σε κάτι,προσπαθείς να την παρασειρεις μαζί σου στη μαγεία του έρωτα,και εμένα με κάνει να παρασερνομαι μαζί της ,δε φοβάμαι να πω πως νικήθηκα ,νικηθηκα απ'τον έρωτα μιας όμορφης γυναίκας,της γυναίκας μου...
Την σήκωσε απ'το κρεβάτι βάζοντας τα χέρια του κάτω από την πλάτη της και ύστερα την έβαλε να καθίσει απαλά στην αγκαλιά του ,τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα ενώ τα δικά του έκλεισαν ανοίγοντας αισθησιακά τα χείλη του ..
"Α!! Α αγκάλιασε με" της είπε ξεπνοα γλυφοντας το κάτω χείλος της και ύστερα τράβηξε το κορμί του προς τα πάνω σφίγγοντας τα πόδια της περισσότερο ...
"Θέλω να σε νιώθω,άφησε με να το κάνω "
Ένα κύμα ανατριχιλας διαπέρασε στο σώμα του καθώς ένιωσε να τον αγκαλιάζει σφιχτά ,και τότε της έριξε ξανά το κορμί της πίσω αγγίζοντας την από τους ώμους, ένα πονηρό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του...
Η θερμοκρασία του δωματίου ανέβαινε όλο και περισσότερο,ενώ το μόνο που ακουγες ήταν δύο διαφορετικές ανάσες, μια απαλή που προσπαθούσε να αρθρώσει ένα όνομα,το δικό του όνομα,μα δε μπορούσε να την αφήσει να ανασάνει,δε μπορούσε να ολοκληρώσει το όνομα του καθώς της έκοβε συνεχώς την ανάσα με κάθε άγγιγμα του επάνω της,όσο πιο αργά έσερνε το κορμί του πάνω της ,τόσο περισσότερο τα νύχια της πάλευαν στην πλάτη του ...
BẠN ĐANG ĐỌC
I WANT ALL OF YOU
Phiêu lưu3# περιπέτεια Μια δολοφονία .Μια ψεύτικη κατηγορία .πως θα πάρει το αίμα του πίσω ; *σε θέλω και θα σε εχω *