Καθώς το νερό έπεφτε επάνω στο δέρμα του το στήθος του τρεμοπαιζε κοιτάζοντας την, τα μάτια της είχαν κλείσει σφιχτά για κάποιο λόγο.. τα ελαφισια, ενώ μια ταραχή είχε σχηματιστεί στο όμορφο πρόσωπο της, το άρωμα του αφρόλουτρο ξύπνησε όλες του τις αισθήσεις γλυκά καθώς κοίταξε ολόκληρο το σώμα της να τρέμει και τα χέρια της να ρίχνουν κάτω τις σακούλες με το φαγητό...
Τότε αργά και σταθερά έσκυψε ανοίγοντας δειλά τα μάτια της ώστε να Κοιτάξει τα πράγματα πιάνοντας τα άτσαλα στα χέρια της, ήταν έτοιμη να κάνει μεταβολή δίχως να θέλει να τον ενοχλήσει όταν καθώς σηκώθηκε αργά κοίταξε το γυμνό σώμα του και το σαγηνευτικό βλέμμα του να τη παρατηρεί... Γεμάτη ζάλη και ντροπή έκανε δύο βήματα πίσω θέλοντας να πάρει μια ανάσα όταν το χέρι του έκλεισε στον καρπό της...
"για που το έβαλες ακριβώς όμορφη Ντέμπορα?" την ρώτησε παθιασμένα και αργά καθώς η φωνή του έβγαινε βραχνή από τον λαιμό του..
Άνοιξε το στόμα της έτοιμη να απολογηθεί μα δεν έβγαιναν λέξεις, τότε το χαμόγελο του αστραψε λαμπερό αλλάζοντας ολόκληρη την έκφραση του προσώπου του..
"σε ρώτησα κάτι και περιμένω μια απάντηση μωρό μου... "
"εε εγώ!!! Σε είδα στο μπάνιο και δεν ήθελα να σε ενοχλήσω "
"γιατί δε μπήκες μαζί μου μέσα ? Θα ήταν πολύ καλή ιδέα "
"ο ο άνθρωπος απέξω είναι και εκείνος δηλαδή εγώ...
Του είπε βιαστικά δείχνοντας με τον δείκτη του χεριού της την παλιά εξωπορτα σχεδόν τρέμοντας"φοβοσουν μη μπει και μας δει ? Αυτό ήταν?"
Τα μάτια της έμειναν παγωμένα κοιτάζοντας τον μέχρι που το σκούρο χέρι του κινήθηκε στα μακριά μαλλιά της και ύστερα χάραξε έναν δρόμο με τα δόντια του απτο λαιμό της έως τον ώμο της γδερνοντας την απαλά, είχε σχεδόν χάσει την γη κάτω από τα πόδια της, όταν τα δόντια του τράβηξαν την τιράντα του φορέματος της αφήνοντας την να πέσει άτσαλα στο μπράτσο της, με παγωμένο ιδρώτα αναστεναξε απαλά νιώθοντας τη καρδιά της να ουρλιάζει από εκρηκτικά συναισθηματα...
"α αυτό ήταν Μπράιαν "
Τα μάτια του έπεσαν πονηρά επάνω της σταματώντας ότι έκανε, άραγε τι σκεφτόταν ? Κόντευε να Λυποθιμησει από την πίεση εκείνη... Ακολούθησε το περπάτημα του με το βλέμμα της, είχε πάει έως τη πόρτα και βγάζοντας ένα σιδερένιο κλειδί από ένα παλαιό ράφι δίπλα τους, κλείδωσε τη πόρτα πολύ καλά ρίχνοντας το κλειδί κάτω...
ESTÁS LEYENDO
I WANT ALL OF YOU
Aventura3# περιπέτεια Μια δολοφονία .Μια ψεύτικη κατηγορία .πως θα πάρει το αίμα του πίσω ; *σε θέλω και θα σε εχω *