Τα χέρια του την τύλιξαν με μια μαλακή πετσέτα και την έβγαλαν απαλά απαλά από το μπάνιο κρατώντας την ακόμα ψηλά ώστε να μη γλιστρήσει,ύστερα την έβαλε να καθίσει στο κρεβάτι όπου και έβαλε το κορμί της να ξαπλώσει πλήρες,άνοιξε τη πετσέτα της κάνοντας τα μάγουλα της να πάρουν ένα βαθύ κόκκινο χρώμα γεμάτα ντροπή,τα μάτια της έκλεισαν σφιχτά καθώς άρχισε να την σκουπίζει ολόκληρη ξεκινώντας από το στέρνο της,ύστερα άρχισε να κατεβαίνει πιο χαμηλά..
Μπορεί να είμαι ένας κλειστός άνθρωπος,μπορει να δείχνω κλειστή στον έξω κόσμο μα εγώ αγάπησα μονάχα εσένα! Ζήτα μου να αρνηθώ κάποιον και εγώ δίχως δεύτερη σκέψη θα το κάνω από την τυφλή εμπιστοσύνη που σου έχω,δώσε μου εκατό λόγους να σε μισησω και εγώ θα βρω χίλιους για να σε αγαπήσω,η αγάπη είναι σαν την πίστη,κάθε φορά μεγαλώνει η αφοσίωση,έτσι και εγώ σε αγαπώ δίχως αντιθέσεις,γι αυτό που μονάχα με κάνεις να αισθάνομαι,με κάνεις να πετάω.."
Τα μάγουλα της έγιναν ακόμη περισσότερο κοκκινισμενα καθώς η τρυφερή πετσέτα έπεσε στα μπούτια της και εκεί έμεινε σε μια αναμονή μερικών δευτερολέπτων,όταν άνοιξε και εκείνη γρήγορα τα δύο της μάτια βλέποντας τα δόντια του να δαγκανε τα χείλη του,και τα μάτια του να παραμένουν χαμηλωμένα..
"Μπ μπραιαν? Είσαι εντάξει? "
Άνοιξε τα μάτια του αφήνοντας την πετσέτα στην άκρη και ανέβηκε με τα γόνατα στο κρεβάτι δίπλα της,βάζοντας τα χέρια του πίσω από την πλάτη της θέλοντας να την βοηθήσει να μείνει καθιστή,και ύστερα πιάνοντας τα πόδια της τα έβαλε με προσοχή δεξιά και αριστερά από την μέση του,κάτι που ήταν πολύ επικυνδινο αυτή την στιγμή για εκείνον,ήταν μεγάλο Ρίσκο για το μέσα του καθώς φλεγοταν έτοιμος να τρελαθεί,αυτή η αναμονή τον έκανε να τρελαίνεται και να ιδρώνει...
"Είσαι εντάξει;" τον ρώτησε ανήσυχη,ερχόταν όλο και σε μεγαλύτερη δύσκολη θέση καθώς δε φορούσε τίποτα απολύτως επάνω της,και εκείνος δε φαινόταν να καταλαβαίνει πως την έσφιγγε δυνατά επάνω του τόσο πολύ που,αν δε φορούσε ούτε εκείνος τίποτα θα την είχε κάνει ολόκληρη δική του..
YOU ARE READING
I WANT ALL OF YOU
Adventure3# περιπέτεια Μια δολοφονία .Μια ψεύτικη κατηγορία .πως θα πάρει το αίμα του πίσω ; *σε θέλω και θα σε εχω *