wolf

764 51 2
                                    

Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα μέσα από τον εφιάλτη ο οποίος είχε γίνει παράδεισος της ,ήρθε σαν ιππότης της και την έσωσε,πείρε μια βαθιά ανάσα και γύρισε δεξιά το κεφάλι της αντικρίζοντας τα κλειστά μάτια του και το ιδρωμένο μέτωπο του !!!

Αμέσως γαληνεψε το πρόσωπο της και γεμάτη ευτυχία προσπάθησε να σηκωθεί,ήθελε να πιει λίγο δροσερό νερό για να ξεδιψάσει και να του φέρει και εκείνου διότι τα χείλη του φαίνονταν στεγνά...πατησε τις παγωμένες και γυμνές πατούσες της στο χαλί προσπαθώντας να ξεπιαστει και ύστερα κοίταξε το όμορφο φεγγάρι έξω από το παράθυρο της!!! Ήταν μια μαγική βραδιά,μια στιγμή που έφερε ένα τσίμπημα στη καρδιά της...

Μόλις επιχείρησε να σηκώσει το σώμα της απ'το κρεβάτι,εκείνος έσφιξε το χέρι της καθώς ήταν ακόμη ενωμένα μεταξύ τους Ευθύς κορμί της γύρισε στο μέρος του με μία απορία στα μάτια ,εφόσον κοιμόταν πως μπορούσε να νιώθει πως εκείνη πήγαινε να φύγει από κοντά του?

"Μείνε λίγο ακόμα πριγκίπισσα,έκανα μεγάλη διαδρομή έως να καταφέρω να σε σωσω απ'το θανατηφόρο δράκο "

Τα μάτια της έμειναν στάσιμα στο κενό και το μυαλό της ,της έδινε εικόνες από το όνειρο εκείνο όπου τον είδε ντυμένο με απλά ρούχα προσπαθώντας να την δώσει και στο τέλος να την κάνει γυναίκα του

Εχωσε αμέσως ξανά το κορμί της στα δροσερά σεντόνια που πλέον είχαν πάρει την θερμότητα του κορμιού του και  Και τον αγκάλιασε σφιχτά χαϊδεύοντας με τα χέρια της το αξύριστο μάγουλο του ,ένα απαλο γέλιο ξέφυγε από τα χείλη του και κυριάρχησε να της χαϊδεύει τα μαλλιά...

"Με ερωτεύτηκες ξανά πίσω σε εκείνο το όνειρο?"

"Από την πρώτη στιγμή που φοβάμαι για τη ζωή σου και έρχομαι να με πάρεις από εκεί μέσα για να γίνω και να είμαι για πάντα δική σου.."

"Είχες ένα θλιμμένο βλέμμα που δεν μπόρεσα τα καταφέρω ποτέ να το βγάλω μέσα από το μυαλό μου"

"Σου άρεσε έτσι όπως ήμουν? Κοιτούσα με τα μάτια μου αυτά που έκανες σπίτι σου, που ταιζες την οικογένειά σου και δεν αφησες τη μητέρα και τις αδερφές σου να δουλεύουν,ζούσες σε ένα χωράφι με τον ιδρώτα σου και ταΐζεις ολόκληρο το σπίτι.."

"Ο αδερφός μου προτίμησα να βγάλει μόνος το ψωμί του, έπρεπε να μάθει πώς να το κάνει διότι αύριο μεθαύριο θα μπορούσε να Αναγκάσει τη γυναίκα του να το κάνει "

"Πώς γίνεται να βρισκόμασταν στο ίδιο όνειρο εμείς οι δύο? Είναι τρελό" τα μάτια της είχαν πάρει μια τρομαγμένη έκφραση καθώς αυτό γινόταν μόνο στα παραμύθια

I WANT ALL OF YOUWhere stories live. Discover now