φοβία

681 56 0
                                    

Τα χέρια του είχαν κλειστεί σε γροθιές καθώς χανόταν στις δικές του σκέψεις έως να φτάσει πίσω στο σπίτι. Ώσπου τα μάτια του έπεσαν επάνω σε έναν τεράστιο φούρνο στον οποίο έβγαιναν όμορφες και φρέσκες μυρωδιές, αποφάσισε να μπει στο εσωτερικό και να πάρει μερικές λιχουδιές για εκείνη, δυστυχώς δεν ήξερε να μαγειρεύει πολλά και δεν ήθελε να μείνει νηστική εξαιτίας του...

........

Το δάχτυλό της έδειξε με θαυμασμό τον ήλιο και τα πουλιά που πετούσαν στον ουρανό,ενώ το άλλο της χέρι είχε πέσει στην κοιλιά της καθώς προσπαθούσε να πει ένα παραμύθι στο μικροσκοπικό παιδί της το οποίο μέρα με τη μέρα άρχισε να μεγαλώνει μέσα της και να της δίνει σήματα Λέγοντάς της πως είναι εκεί, ήταν σίγουρη πως ήτανε μία όμορφη κόρη η οποία θα έμοιαζε του πατέρα της, θα μεγάλωνε με την ηθική του και θα γινόταν το πιο σωστό παιδί  ...

"Τα βλέπεις αυτά τα πουλιά? Μπορεί να μην μπορώ να πετάξω μα νιώθω ελεύθερη από τότε που γνώρισα τον πατέρα σου ,μου έχει μάθει να πετάω στο κόσμο μας ,δεν θα σε απογοητεύσω Θα γίνουμε σωστοι γονείς ,θα σου μάθουμε και εσένα να πετάς θα μπορείς μόνο να νιώσεις το πέταγμα των φτερών μέσα στην καρδιά σου,μα θα σου δίνει την ελευθερια.. Βλέπεις αυτά τα όμορφα χελιδόνια? Ψάχνουν να βρουν το ταίρι τους και άλλα όμως πάνε στη φωλίτσα όπου υπάρχουν τα παιδιά τους και τα ταΐζουν ώστε να μη μείνουν νηστικά έτσι και εγώ Θα σε ταΐσω νόστιμο γεύμα για να φάμε μαζί Εγώ εσύ και ο μπαμπάς σου, μπορεί να κουράζομαι Μα μη νομίζεις πως είναι λάθος σου ,το γόνατό μου απλά δεν με βοηθάει να στηριχτώ, θα κάνουμε ένα όμορφο φαγητό πριν εσύ και ο βασιλιάς μας στο σπίτι μείνει νηστικός.."

........

Τα χέρια του είχαν γεμίσει από μερικές σακούλες με νόστιμο και ζεστό φαγητό, το ένα του χέρι κρατούσε μια σακουλα με ζεστά ψωμάκια ενώ το αλλο κρατούσε μια χάρτινη συσκευασία και εσωτερικό ένα βραστό κοτόπουλο, και μερικά άλλα υλικά για να φτιάξει σνίτσελ, το  ήξερε πως ήταν το αγαπημένο της φαγητό, το χαμόγελο έφτασε ως τα αυτιά του και επιταχυνε όσο πιο γρήγορα μπορούσε Τα βήματά του για να φτασει στο σπίτι..

Τότε... Την Κοίταξε στο γρασίδι πεσμένη, τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα και η καρδιά του άρχισε να χτυπάει πιο γρήγορα από ποτέ,ενιωθε φόβο,Πρώτη φορά στη ζωή του φοβόταν, έτρεμε μήπως η γυναίκα του είχε πάθει κάτι, πώς έχασε τις αισθήσεις της, το δεξί της χέρι ήτανε πεσμενο στο γρασίδι ενώ το άλλο ακουμπούσε ίσα-ίσα την κοιλιά της, τα μαλλιά της είχαν απλωθεί παντού και δεν κουνούσε καθόλου το σώμα τη....

I WANT ALL OF YOUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang