ισως

910 60 6
                                    

《Λενε πως οι μεγάλες οι αγάπες έχουν κάνει την μεγαλύτερή ζημια και ειδικότερα μεσα στο μυαλο του ανθρωπου ,μα πως να αντεξει κανεις στη σκεψη πως καταστρεφεται απτη στιγμη που τον εχει διπλα του?,ο ερωτας σκοτωνει》

Τα μάτια του έπεσαν διστακτικά επάνω στα κλειστά δικά της,κοιμόταν πολύ βαριά διότι ήταν υπερβολικά κουρασμένη,το χαμόγελο του εμφανίστηκε αμέσως στο πρόσωπο του γεμάτο χαρά.

Γιατί να είσαι τόσο όμορφη? Και γιατί να αξιζω τον έρωτα σου? Γεννήθηκες τόσο όμορφη,γεννήθηκες για εμένα,δε ξέρω αν το γνωρίζεις μα είσαι ο πρώτος μου έρωτας από τότε που ήμουν μικρό παιδί,μέσα στη φυλακή ονειρευομουν πάντα την ελευθερία μου μαζι σου,οικογένεια,παιδιά,σκέφτηκα να γυρίζω σπίτι κουρασμένος και ένα πιάτο με φαγητο να με περιμένει στο τραπέζι....σκεφτόμουν τα παιδιά μου πως θα με αγκαλιάζουν όταν έχω γυρίσει γεμάτος ιδρώτα απ'τη δουλειά σπίτι μας ,δε αμφιβάλλω για το πόσο πολύ θα με αγαπάνε,διότι θα τα προστατεύω σαν ήρωας τους ,θα σου αποδείξω πόσα αξιζω και κάθε μέρα θα με αγαπάς περισσότερο,δε θα σε αφήνω να δουλεύεις διότι δε θέλω η γυναίκα μου να κουράζεται,ποτέ δε θα ήθελα να τρέμεις από κούραση και να χάνεις βάρος,κάτι τέτοιο θα ήτανε θάνατος για εμένα,όμως δε μπορώ να δε απομάκρυνω απ'τη μεγαλύτερη σου αγάπη το γράψιμο..γνωρίζω πόσο το αγαπάς και ποτέ δε θα σε σταματήσω,θα γράφεις και Εγώ γεμάτος ενθουσιασμό θα διαβάζω το παραμύθι που γράφεις για έναν έρωτα,και εγώ θα σκέφτομαι πως αυτοί οι δύο είμαστε εγώ και εσύ...θα βάζουμε τα παιδιά μας να κοιμούνται στη μέση του κρεβατιού μαζί μας,ίσως χρειαστεί να πάρουμε ένα μεγάλο κρεβάτι γιατί χρόνο με τον χρόνο θα γίνονται περισσότερα ,και θα ευθύνομαι εγώ για αυτό το ευχάριστο γεγονός,γνωρίζω κατά γράμμα όλα σου τα όνειρα και είμαι πρόθυμος να τα πραγματοποιήσω,η αγάπη δεν έχει όρια και Εγώ δε πρόκειται να σταματήσω να σε αγαπάω και να σε φροντίζω,ποτέ δε θα σταματήσω να αναπνέω για εσένα,διότι όταν αγαπάς φοβάσαι να πάθεις κάτι μήπως την πληγώσεις....

I WANT ALL OF YOUDove le storie prendono vita. Scoprilo ora