κοιμοταν επανω στο στηθος του κατω απτο φως του φεγγαριου,δε μπορουσε να δει κανενα κακο ονειρο διοτι εκεινος ηταν ο προστατης της και σαν ιπποτης της νικουσε παντα τους δρακους στα εφιαλτες της.....
το χερι του κρατουσε σφιχτα το δικο της στο στηθος του,δεν ειχε φοβηθει ποτε στη ζωη του,το μονο που φοβοταν περισσοτερο απο ολα ηταν ενα πρωινο μακρια της,τοτε δε θα ηταν ζωη πια μα μονο η νυχτα θα βασιλευε μεσα του,μια αιωνια νυχτα που δεν ηθελε να φερνει στον νου του,η σκεψη τον τρομαζε καθως μισουσε με ολη του την ψυχη την νυχτα,διοτι οσο ηταν το σκοταδι του ουρανου,τοσο ηταν το σκωτος του κελιου του οπου ζουσε,τοτε μια ιδεα αστραψε στο μυαλο του,θα παλευε σκληρα για οσα αγαπουσε ,θα μαθαινε να πολεμαει...
εσμιξε τα φρυδια του με τις σκεψεις που πλυμμυριζαν το μυαλο του,μπορουσε να τα καταφερει,θα την ειχε μονιμα πισω,θα επαιρνε πισω ολα οσα του ανηκαν...το κορμι της αρχισε να κουνιεται στην αγκαλια του βγαζωντας τον απο τις πολυπλοκες σκεψεις ,την αγκαλιασε δυνατοτερα γιατι το σωμα του αρχισε να παγωνει στη σκεψη της απουσιας της, τα χερια του την αγκαλιαζαν ολο και περισσοτερο και το στηθος του αρχισε να ανεβοκατεβαινει τρεμαμενο,η ανασα του κοπηκε,μεχρι που τα ματια της ανοιξαν διαπλατα αντικριζοντας το κοκκινισμα στα μαγουλα του και τα υγρα ματια του ετοιμα να ελευθερωσει δακρυα που κρατουσε με κοπο μεσα του...
"μπραιαν ποναω,γιατι με σφιγγεις τ τι συμβαινει?''
τα ματια του την καρφωσαν γεματα πονο,τοτε την αφησε αμεσως απτην αγκαλια του χτυπωντας με την γροθια του το εδαφος
"συγγνωμη εγω,δε το ηθελα ντεμπορα, συγχωρεσε με"
διχως να την ρωτησει την τραβηξε μεσα στην αγκαλια του μυριζοντας τα μαλλια της ,το στηθος του δεν επαυε να τρεμει και η ανασα του να βγαινει τραχια...
"σε θελω,θελω να σε κρατησω εδω και να μη σε αφησω να φυγεις ποτε"
"και εγω θελω να μεινω,σαγαπαω" τα χειλη του ορμηξαν λεμαργα στα δικα της σαν να εψαχναν τροφη,σαν να διψουσαν για νερο,δεν του ειχε μεινει ανασα ...εριξε παραδωμενα το δυνατο κορμι του στο λεπτεπιλεπτο δικο της,και αρχισε να της αφερει τα ρουχα της γεματος ερωτα ,ο αντιχειρας του χαιδεψε το μαγουλο της αφηνοντας την μερικα δευτερολεπτα αρχιζοντας να βγαζει και τα δικα του ρουχα με κοπο,και γεματος ιδρωτα...
"πεσμου πως με θελεις οσο και εγω" της ειπε κοιταζοντας την συγκεντρωμενος στα ματια
YOU ARE READING
I WANT ALL OF YOU
Adventure3# περιπέτεια Μια δολοφονία .Μια ψεύτικη κατηγορία .πως θα πάρει το αίμα του πίσω ; *σε θέλω και θα σε εχω *