Όταν άνοιξε τα μάτια της,βρισκόταν στο δικό τους ξύλινο κρεβάτι λες και όλα ήταν ένα ζωντανό όνειρο,η μήπως και να ήταν?
Εκείνος δεν ήταν πουθενά,Και ο τρόμος πλημμύρισε ολόκληρο της το σώμα,που πήγαν οι πόνοι της γέννας ? Που βρισκόταν η κόρη της?
Ήταν ντυμένη με μια άσπρη και ζέστη πιτζαμα ,ο πόνος είχε είδη υποχωρήσει είδη από το κορμί της ,ήταν πραγματικά μόνη της και αυτό την έκανε να φέρνει στη μνήμη της κακες στιγμές από το παρελθόν της ,εκεί που πριν ξαπλώσει για να κοιμηθεί ήταν γεμάτη από αγάπη και όταν άνοιξε τα μάτια της,δεν υπήρχε τίποτα πλέον για εκείνη..."Μια φορά και έναν καιρό κόρη μου ,υπήρχε ένα κορίτσι,σε μια άλλη εποχή κάπου μακριά από εδώ,εθαβε τα όνειρα της πίσω από ένα χαρτί,σε μια κόλλα από χαρτί μπορούσε να χαθεί στους δικούς της κόσμους!!!!! Ήταν το όνειρο της να γίνει συγγραφέας,τίποτα γύρω της δε την έκανε να πιστεύει πως είναι πραγματικό, ζούσε σε μια εικονική πραγματικότητα και όταν άρχισε να γράφει, οι πύλες της αθάνατης της ζωής ζωντανεύαν αφήνοντας την να γυρίσει στη πραγματική της ζωή, στο δικό της σπίτι,η αλήθεια ήταν η φαντασία και το ψέμα είναι η πραγματική ζωή "
Η μικρή ντεμπορα κοίταξε γεμάτη έκπληξη τη μητέρα της,ενώ ταυτόχρονα άνοιξε βιαστικά το ξύλινο και παλιό ντουλαπακι βγάζοντας ένα σκισμένο τετράδιο
KAMU SEDANG MEMBACA
I WANT ALL OF YOU
Pertualangan3# περιπέτεια Μια δολοφονία .Μια ψεύτικη κατηγορία .πως θα πάρει το αίμα του πίσω ; *σε θέλω και θα σε εχω *