Εγω ειμαι..

2.6K 195 1
                                    

"Θέλεις στα αληθεια να μάθεις ποιος πραγματικά ειμαι ;"

Τα φρύδια της έσμιξαν ενω με τρεμάμενα χέρια άφησε την πετσέτα απτο κεφάλι του και σηκώθηκε όρθια κάνοντας ελάχιστα βήματα πίσω ,ηταν φοβισμένη και τρομαγμένη ,τα ματια εκείνου του παιδιού την έκαναν να θυμάται ,τα πυκνά μαλλιά του,κάθε τι επάνω του ,δε μπορούσε να ξεχάσει ,δε μπόρεσε να ξεχάσει ..

"Δεν μπορεί να είσαι εσυ !!! Οχι οχι δε μπορεί "

Σηκώθηκε όρθιος αφήνοντας τη πετσέτα στο κρεβάτι του ,και έκανε μερικά βήματα κοντά της ,μα οσο την πλησίαζε άλλο τοσο εκείνη απομακρυνόταν ..

"Και αν ειμαι οντως εγω ;"

Τα ματια της άνοιξαν διάπλατα ενω προσπαθούσε ταυτόχρονα να κλείσει τα αυτιά της ,και συγχρόνως κρατούσε τη βάση του κεριού στα χέρια της η οποία ηταν έτοιμη να πέσει απτο τρέμουλο που είχε κατακλείσει το κορμί της ..

"ΔΕ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ,ΦΥΓΕ ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ"

Τα ματια του ηταν ακομα χαμηλωμένα στα χέρια της ..

"Πρόσεχε ,αν ρίξεις το κερί θα καούμε και οι δυο "

"ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΗ ΝΕΚΡΗ,Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΟΥ,ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ; ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΤΗΝ ΘΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ"

"Στο λεεω γιατί αν καω εγω θα ειναι αδύνατον να σε βγάλω απο εδώ μέσα ,αν καω δε θα καταφέρω να σε σώσω "

"ΕΣΥ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΣ,ΤΙ ΘΑ ΣΩΣΕΙΣ Ε ; Τι θα σώσεις ;" Τον ρώτησε καθώς τον πλησίασε ριμαγμενη με δάκρυα στα Ματια..

"Ειμαι αυτός που σου πείρε την ζωη πριν δέκα χρόνια σωστά ; Ειμαι ο δολοφόνος της μητέρας σου "

"ΠΑΨΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΑΛΛΟ"

"Ακομα θυμαμαι εκείνο το γλυκό χαστούκι απτά παιδικά σου χέρια "

Το μικρό κηροπήγιο έπεσε απτά χέρια της ,και εκείνος με μια γρήγορη κίνηση το άρπαξε στα χέρια του με σβελτάδα πριν γίνει κατι κακο...

"Ειμαι αυτός που δεν θυμάται το όνομα του ,εκείνος που δεν είχε όνομα ,ήρθα απο ενα ορφανοτροφείο και καθώς βγήκα έξω στον κατακλεισμο αντίκρισα ενα μικρό κορίτσι να κλαίει και να παρακαλάει για βοήθεια , ένας κεραυνός διπλα της την έκανε να τρομάξει ,και τότε την πλησίασα εγω,προτιμούσε να μείνει εκεί παρά να εμπιστευτεί κάποιον ξένο ,τελικά την αγκάλιασα και την πείρα σπίτι ..."

I WANT ALL OF YOUOnde histórias criam vida. Descubra agora