Η αληθεια ...

3.5K 210 0
                                    

Τα χαρτιά μπροστά στο γραφείο της την έκαναν να κουράζεται ,τα ματια της θολωναν προσπαθώντας να εστιάσει ,πόσους ανθρώπους έπρεπε να κοιτάξει και ποιο να ηταν το επόμενο ταξίδι της ;πόσους ασθενείς επιπλέον έπρεπε να κοιτάξει σήμερα ; Μερικές φορές όλο αυτο ηταν ψυχοφθόρο για την ίδια ,θυμόταν τον εαυτό της στην εφηβεία της και ηταν οτι χειρότερο είχε περάσει σε ολόκληρη τη ζωή της ...

Έτριψε τα ματια της κάνοντας ολα τα χαρτιά στην άκρη ,και έκρυψε το κεφάλι της ανάμεσα στα χέρια της στο γραφείο ξεφυσώντας ...

*θυμαμαι τον εαυτό μου να πονάει για τον χαμό της μητέρας μου,με θυμάμαι κάποτε κλεισμένη σε ένα δωμάτιο διχως οξυγόνο ,διχως να εχω να ελπίζω σε κατι ,δεν ήθελα να ξημερώσει ,και οσο αυστηρός και να ηταν ο πατέρας μου μαζι μου ,οσο σκληρός και να ηταν πίστευα στα λόγια του ,μονο που δε πρόσεξε ποτε πως βρισκόμουν σε ένα δικό μου αδιέξοδο ,δε προσπάθησε να με βγάλει απο εκεί ηταν αδιάφορος ,είχε μονάχα πολλές απαιτήσεις απο εμένα ,ήθελα μονο να βοηθήσω κάποιον άνθρωπο και οχι να τον αφήνω διχως χρήματα ,συνέχεια προσπαθούσα μα ποτε δε μου χαμογέλασε ,δε με άφησε να εχω φίλες γιατί ηταν χαμηλότερης τάξης απο εμένα ,και έτσι κατέληξα μόνη μέχρι που έφτασα 20 χρονων ,και η πρακτική μου δεν τελείωσε ακόμα ...*

Η σιδερένια πόρτα της φυλακής άνοιξε ,και ο φύλακας μπήκε μέσα κρατώντας ένα σίδερο στα χέρια του ,το χτυπούσε επιδεικτικά στην παλάμη του ,και το βλεμμα του ηταν γεμάτο ευχαρίστηση και εκδίκηση ,μα το βλεμμα εκείνου του άντρα ηταν ένα με το σκοτάδι,τοσο σκοτεινό οσο και η ψυχή του..

Τα λαμπερά και κουρασμένα του Ματια έπεσαν πανω στον μεγάλο σε ηλικία άντρα,ηταν αρκετά γεροδεμένος για την δουλειά στην οποία έπραττε ..μα εκείνος ήξερε πολυ καλά πως δεν ήρθε η ημέρα της ελευθερίας του ακόμα ,θα την έφερνε μονος του ..

"Τι θέλεις ; Βγες απο εδώ μέσα "

"Μα δεν θυμάσαι ; Σήμερα ειναι η μερα της τιμωρίας σου " ειπε χαμογελαστά ο φύλακας διχως ίχνος μετανοιας..

"Δεν αξίζει να απευθύνεται ένα σκουπίδι σαν εσενα σε εμένα " ειπε κάνοντας την σταθερή φωνή του να ακούγεται σαν αντίλαλος μέσα στο κελί του ..

"Θα μάθεις τι αξίζει σε εσενα όμως ,γιατί εκτός απο εγκληματίας,είσαι και αυθάδεις "

Το σίδερο προσγειώθηκε επάνω του ,μα δεν πάλευε ,δε μπορούσε να παλέψει ,δεν είχε δύναμη πλεον για τίποτα απο αυτα ,ώσπου το σίδερο χτύπησε δυνατά το πίσω μέρος του κεφαλιού του ,τότε τα ματια του άνοιξαν διάπλατα ψιθυρίζοντας ...

I WANT ALL OF YOUWo Geschichten leben. Entdecke jetzt