18

352 13 8
                                    

👑 POV MICHAŁ 👑

Zabrałem dziewczyny do auta i pojechaliśmy. Jeszcze nie wiedzą jaką mam dla nich niespodziankę, a jest naprawdę fajna. Zabiorę je do klubu, będzie gruba imprezka.
W aucie włączyłem jakąś muzykę, żeby było weselej. Sylwia nagrała SnapStory, a Marysia cały czas siedziała w świecie telefonu.

- Co ty tak siedzisz e tym telefonie? - Zapytałem Marysię śmiejąc się.

- Oglądam Instagrama - odpowiedziała Marysia podnosząc głowę.

- Aaa, czyli Insta jest ważniejszy odemnie? - Zapytałem.

- Nie! - Krzyknęła Marysia.

- No to wyłącz telefon i porozmawaiajmy - powiedziałem udając poważnego.

- Wiesz co, nie udawaj mi tu - zaśmiała się dziewczyna.

- Ehh, no okej, ale wiedz, że jesteśmy już pod domem - dodałem rozpinając pas.

- Aaaa, okej, dobra - powiedziała Marysia wyłączając telefon i rozpinając pas.

Chwilę poczekaliśmy na Marysię, a gdy wysiadła zamkenęłem auto i weszliśmy do domu. Zdjęliśmy kurtki i buty, a następnie rzuciliśmy się na kanapę. Marysia poszła na chwilę do łazienki, a Sylwia wtuliła się we mnie. Usiadła mi na kolanach i całowała mnie. Ja odwzajemniałem to, a ona robiła to coraz szybciej i szybciej. Chwilę później pojawiliśmy się w mojej sypialni. Oparłem ją o ścianę i przyłożyłem moje usta do jej ust. Namiętnie się buzi buzi (xd) aż w końcu rzuciliśmy się na łóżko. Leżąca podemną Sylwia zdejmowała ze mnie koszulkę. Troszkę się zdziwiłem, bo nagle nabrała "na to" ochotę. Ja powoli zdjęłem z jej ciała Crop Top, a ona rozpięła mi pasek ze spodni. 

Po chwili byliśmy już nadzy. Sylwia leżała podemną, a ja tak jakby bykem w jej środku.

Godzinę później

Po tym całym tererere byliśmy już na dole od jakiejś godziny. Powiedziałem już dziewczyną, że idziemy na tą imprezę. Marysia była już na górze i się szykowała, a Sylwia piła kakao.
Udałem się na górę do mojego pokoju, wybrałem ubrania którę mam zamiar włożyć i się przebrałem. Gdy zszedłem spowrotem na dół nikogo już tam nie było. Sylwia poszła do Marysi szykować się razem z nią. Usiadłem na kanapie i coś tam grzebałem w telefonie. Po chwili dziewczyny zeszły w pięknych obcisłych sukienkach i cudownie wytapetowane (XDDD). Usiadły obok mnie i coś tam gadaliśmy. Tak nam zeszło do czasu, aż nie nadeszła pora do wyjścia.

Wyszliśmy z domu i wsiadliśmy do auta. Do klubu było 15 minut drogi, więc dziewczyny chwilę se odpocznęły na wygodnych fotelech auta, a ja oczywiście musiałem kierować. Ciekawy jestem kto nas odwiezie, skoro będę pod wpływem alkocholu.

Dojechaliśmy na miejsce. Usiedliśmy do wybranego stolika, napiliśmy się jakieś Coli i chwilę gadaliśmy.
Zauważyłem wtedy kogoś kto wygląda jak Kuba... Przyjżałem się jego twarzy dokładnie i nie. Nie myliłem się.
W tym samym momencie Kuba popatrzył w moją stronę. Podszedł do nas i zaczął przepraszać:

- Kurwa Michał przepraszam...

- Odpierdol się chuju jebany, po tym co zrobiłeś mojej siostrze za dużo się nie spodziewaj - oznajmiłem ze złością.

Dziewczyny tylko wpatrywały się w nas jak zabite, żebyśmy tylko nic sobie nie zrobili.

Hehe wiem że krótki i miały być dymy z Kubą ale jednak nie w tym bo teraz nie mam weny hehe

A no właśnie! Miałam w planach zrobić nominacje. Tutaj macie:

merghanisister
PrincessUnicornXDD
_julia_devries_
queen_pizza
used_heart
MopoLama

1. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?

2. Jakie jest twoje ulubione święto?

3. Ulubiona polska potrawa.

4. W skali 0/10 jak bardzo lubisz tą książkę?

5. Masz jakieś social media?

Ok dziękiiii

Please smile • Merghani, Multi ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz