sayfa sayfa hayat

18 7 0
                                    

keskin bir bıçağın ucundaydı insanların hafızası ;

" insan unutandır, ve insan unutmaya mahkum olandır. "

seni yakandan tutar ve kalbinin sesine bağırır dünya ;

" her zaman vazgeçmeyenlerin kaybedeceğini haykırır."

bu hayatta önemli olantek şey yaşamakmış gibi devam ederler duygusuz insanlar.ya gerçekten duygusuz ya da içinde bir yerlere sıkıştırıp duygusunu yok etmeye çalışanlar.

anımsarsın aniden , ne yaptıysan herşeyin yok olduğunu . ceplerinde cümleler , saklayamazsın, dudaklarınıda açamazsın. boğazında düğümlenir her şey . çiçeklenmiş bahar ayaza bırakır güneşi, buz gibi yağmura...

intikam alır gibi çiçekleri , güzellikleri alır gider hayat birden. ne olduğunu anlamayacak kadar  iken bugün hızlı geçer zaman. dünon yedi  iken bugün otuz beş  yaşındasındır , yarın ise mezarda..

gün batıp gökyüzü kendini karanlığa bırakınca saklanır sandığımız herşey ortaya çıkar. ve yıldızlar gördüğü onca acıdan utanır olur. 

aniden doğan güneşle yeniden sevebilirsin hayatı bitti derken .

yerin yurdun yok ama attığın her  adım yeni kapıyı açar  sana . yine duyabilirsin sanki içinde kalan o şarkıları , melodilere eşlik edersen. içinde hapis oluyorken kendi mahkumun oluyorken kalbinin parmaklıklarından kurtulabilirsin belki. özgürlüğe aşık olursun belki de.

çizdiğin yolda sen yürüsün. bu dünyada kaderini sen yaşarsın . ellerini dahada kanatmak yerine iyileştirebilirsin umudunla...

 ellerini dahada kanatmak yerine iyileştirebilirsin umudunla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hayattan SayfalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin