uykuya hasret gözler

26 8 1
                                    

onca zaman :

dakikalarca

saatlerce

ve günlerce....

her gözlerin kapandığında geçmişten kopup gelen yenilere eklenen ve dayanılmaz bir hal alan duygu parçası .

çökmüş gözler morluklarıyla belli eder geceye olan aşkını.bir saniye bile kaçırmak istemez yıldızları gökyüzünü..

her yıldıza bir umut süsü verilir yeni şarkılarla

.suskunlukları susarak anlayabilirsiniz ancak,içindeki acıyı çaresizliği alışık olmadığı ama direnerek alışmak istediği o hayatı yaşamaya çalışır.

akıl söylenen yaşanan hiçbirşeyi unutmaz kolay kolay ,ve bunlar en çok da her hatırlandığında yeni yara açmaya yetiyorsa..

sözcükler satırlar sıkılır oldu yaşanılanları yazılmaktan,ama bedenin sıkılma gibi bir lüksü olmadan sürekli aynı şeyleri yaşar durur.tozlu raflara kaldırdığı onca kötü anıyı tek bir dokunuşla yıkarlar başından aşağı.

olan yaşanan hissedilen herşeyde kaybolurken kendini tek bir gerçekte bulursun sadece.sayfalara bıraktığın gözyaşlarının saydamlığı kadar saf ve temiz bir gerçeğe bırakırsın kendini.yaralı ellerini birtek acıtmadan tutan tek gerçek ,herşeyden sıyırır seni tek dokunuşu.

iki dünyayı aynı anda yaşamaya başlarsın o an ;

çaresizlikle dolu her seferinde yara aldığın yerden öyle bir adım atarsın ki herşeyden kurtulmuş heryeri gülümsemelerin kapladığı bir yere düşersin.en çokta bu büyünün bozulmasından korkarsın sadece...

dünlerin bugünlerin birden ipe asılırlar.

görmeye korktuğun geleceğini yaşarsın bianda..

ve bir sesle irkilirsin ya hani...

işte o an sadece tek yıldıza sığdırdığın ve yaşamak için can attığın o kısa hayalinolduğunu anlarsın.gökyüzünü asla pencereden göründüğü kadar sanmamak en büyük desteğindir sana o an.

onca yıldıza sığdıracağın birsürü suskunluğa bedel hayallerin vardır ...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


kendini ne zaman kaybetse gözkyüzünde bir parçasından sürekli bedenini tamamlayan bir yapıya yaşanmışlıklardan alışmak iyi gelir bazen.sana kim olduğunu neler yaşadığını hissiz biri olduğunu hatırlatır.

her hatırlayışında ruhunun acıya dayanıklılığını görürüsün.ozaman biraz daha susarsın işte.

ve tüm bunlar küçük bedenini yormaya yetecek güce sahiptir.

yatsan uyursun ....

ama her uyku,her gözkapaklarının kapanışı açıldığında sana daha ağır gelen yeni yenilgi olur.

yatsam uyurum ...

ama uykularım bana haram olduktan sonra işlevini yitiriyor..

her geceye yalnızlığını selamlayıp uzunca oturmak güzel olan tarafı.gün bittikten ışıklar kapandıktan sonra tek ışığın tek dostun hayallerin ve yıldızlar olur..

ve tek uykun yaşarken öldüğün anılarındır...


                      #YATSAM UYURUM ......


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



                                                                            .........

                                   dumanist....

.......

Hayattan SayfalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin