Bebek Haberi

17.2K 702 137
                                    

Olabildiğince dikkat ettim ancak yazım hatası olduysa affola. Iyi okumalar :)

"Eve gidelim bide size zahmet çıkarmayalım. " Zeynebin bana dönen bakışları ile susmam gerektiğini anladım. Anlaşılan bu akşam nerde kalacağımız belli oldu.

"Olur mu öyle şey ne zahmeti. Altı üstü iki yatak açacak. " Yunusun karısına destek çıkmasıyla bakışlarımı Asafa çevirdim. Onunda kahve gözleri benim üstümdeydi. Utançla ne diyorsun bakışı atınca afalladı. Onun fikrini sormamı beklemediği apaçık ortada. Dudaklarında oluşan hafif tebessümle   kafasını olumlu anlamda salladı. Hemen kafamı Zeynepe çevirip sırıttım. Cevabı bu sırıtmadan almıştı zaten.

"O zaman gençler size iyi eğlenceler benim yarın sabahtan ineği sağmam gerekiyor. " Yunus her ne kadar ısrar etsede Haydar amca gitmişti. Adamda haklı sabah ineği sağması lazım.  Bizim gibi boş gezmiyor.

"O zaman bir arada olduğumuza göre hemen yatmak yok bir şeyler yapalım. " omuz silktim. Benim için eğlence olsun da nasıl oluyorsa olsun. Benim onayımla hepimizin bakışları Asafa döndü. Umarım cığınbazcılık yapmaz.

"Gece gece ne yapacagız? "Zeynebin yüzünde hınzır gülüş oluşunca tırsmadım değil. Karşımdaki insan seytanlıkta mastır yapmış.

"Korku filmi izleyelim. " gözlerim büyürken hemen kafamı iki yana salladım. Gece altıma etmek istemiyorum. En son arkadaşlarımla korku filmi izlemek için sinemaya gittiğimde babamla annemin arasında zor bela uyumuştum. Şimdi yanımda ailemde yok. O yüzden kimse bana bu filmi izletemez.

"Hayır başka bir şey bul. " itirazım üzerine Asaf yüzüme bakıp sırıtmaya başladı. Anlaşmıştı işte korktuğumu.

"Aynen Zeynep başka bir sey bul. Birileri hala büyüyememiş. " küçümser bakışları yüzümü turlarken kaşlarımı çattım. Resmen bana hakaret etmişti.

"Hayır Zeynep bu fikir güzel. Madem herkes kendine güveniyor izleyelim. " bu arada meydan okuyan gözlerle çift kişilik koltukta yanımda oturan Asafa baktım. Oda istediğini almış olmalı ki sırıtarak bana bakıyordu. Yine oyununa gelmiştim. Ne yazıkki bunu fark etmem acı oldu.

"Peki. Yunus filmi başlatıp lambaları kapatsana. " tam itiraz etmek için ağzımı açmıştım ki Asafla göz göze geldim. En azından lambalar açık kalsaydı vicdansızlar. Tabi Zeynebin sarılacağı bir kocası olduğu için keyfi yerinde. Peki bu garip Asel ne yapsın.  Dizlerimi kendime çekerek koltukta olabildiğince küçüldüm. Sanki beni böyle göremeyeceklermiş gibi ufalmıştım. Yunus filmi başlatıp lambaları söndürdü ve karısının yanına oturdu. Bakışlarım televizyonun ekranına döndü. Hala uyarı yazısı vardı ekranda.

.......

"Yunus kapat şunu. " Zeynebin çığlığı ile kapadığım gözlerimi açtım. Filmin başladığı sadece yarım saat olmuştu ve ben daha şimdiden altıma edecek kıvama gelmiştim. Bakışlarım Zeynebe döndüğünde gözlerimi devirdim. Kafasını Yunusun boynuna gömmüştü. Tabi kızın yeri rahat peki benim gibi gariban ne yapsın. Bu arada ekrandan çığlık sesleri gelince refleks olarak döndüm ve gördüğüm görüntü ile gözlerim ters döndü resmen. Dolabın üstündeki o şey neydi öyle. Ekrana yapışan yüzle çığlık attım ve tek güvencem olan yastığı televizyona doğru fırlattım. Bu arada çığlığıma karışan başka bir çığlığı da Zeynep koy vermişti. Korku ile oturduğum yerde Asafa doğru kaydım ve tabiri caizse koluna yapıştım. Resmen altıma sıçmıştım. Asaf kolunu parmaklarımın arasından kurtararak beni kolunun altına aldı ve sıkıca omzumu sardı. Sanki bu anı bekliyormuş gibi beni hemen bağrına basmıştı. İtiraz etmeden biraz daha sokuldum bedenine. Resmen korkudan titriyordum.

Şehirli (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin