İtiraf

14.2K 654 42
                                    

Sonunda beklenen itiraf geldi. Iyi okumalar.

Asaf belimden tutup beni pikabın arkasına çekti. Malum defalarca denememe rağmen kasaya çıkmakta sorun yaşamıştım. Bu arada Yunusta hamile karısını çıkarmak için uğraş veriyordu. Tabi Zeynep nazından çıkmıyordu. Benim gibi beceriksiz olduğu için değil.

"Yunus elimi sıkmadan it. " bakışlarım Yunusa döndü. Çocuk kıpkırmızı olmuştu. Asaf Yunusun işkence çekmesine dayanamamış olmalı ki gidip zeynepi kollarından çekti. Bu kız çok fena. Bir ara söyleyeyim bana da ders versin.

"Zeynepten kokulur valla. Çocuğa ne işkence etti öyle. " Asiyenin dediğini tastiklemek adına başımı aşağı yukarı salladım. Bu arada Zeynep yanımıza gelince ikimizde sustuk. Yoksa bizi tefeye koyardı.

"Pikabın arkasında durun. Yaşlılar öne geçsin. Allah korusun biri burdan aşağı düşer. "Onlar düşmesin diye biz kendimizi mi tehlikeye atacaktık. Büyük fedakarlık. Pikabın kapak kısmına popomu yerleştirdim. Birazdan harekete geçeriz zaten. "Filiz bu pikaba binmek zorunda mıydı? " Zeynepin yakınması ile bakışlarımı onun baktığı yere çevirdim. Ata ile kasanın en arka kısmında ayakta duruyorlardı. Onları umursamadan yanıma oturan Asafın omzuna kafamı koydum. Tüm gece onun yüzünden uyuyamamıştım. Aslında ilk başta uyumuştum ancak belime sarılan kollar ve saçlarıma gömülen kafa yüzünden uyanmıştım. Asaf uyandığımı anlamasın diye sırtımı ona dönmüştüm. Dün gece aklıma gelince istemsiz kızardım.

"Kız sana verdiğim şortu aldın mı? " Zeynepin cırlaması ile yerimden sıçradım. Bu arada pikap hareket etmeye başlamıştı. Bahsettiği şort sabah elime tutuşturduğu siyah kilottan başka bir şey değil. Neyseki itirazlarım sonucu bana siyah gerçekten şort olan bez parçasını verdi. Asaftan önce belki açık gidebilirim ancak Asaftan sonra bu pek mümkün değil. Sonuçta yarı çıplak halde olacağım.

"Ne şortu?" Bu defa olaya kaşları çatık Can dahil oldu. Hayır sana ne oluyor demek var ama neyse. Hadi Yunusun karısı var. Asafinda öyle peki sen kim için bu kadar sinirlendin.

"Yüzeceğiz ya. " açıklamayı yapan Asiye oldu. Asaf kolunu belimden geçirirken daha çok ona yaklaşmamı sağladı. Böylece kafam omzuna tam olarak yerleşmiş oldu.

"Hayatım kim size izin verdi?" Bu defa olaya Yunus dahil oldu. Benle Asaf hariç diğerleri çoktan gerilmişti. Demeden Asaf neden karışmadı ki. Acaba şehire gitmeden önce beni kırmak istemiyor mu?

"Ne izini Yunus? Yüzeceğiz dedim ve bitti. Bu konu tartışmaya açık bile değil. " Yunus sinirden kızarırken olayın level atlayacağını anladım.

"İnşallah açık seçik bi şort değildir. " bu sözleri Can Asiyeye bakarak söylemişti. Olayı ne uzattılar ya. Altı üstü suyun içine gireceklerdi. Üstelik erkeklerde yanımızda olacak.

"Benim şort giymem sorun değil demi?" Kavga eden çiftlerden bakışlarımı çektim ve kafamı Asafın omzundan kaldırıp gözlerinin içine baktım. Tuhaf bir şekilde Asafında bana karışmasını istiyordum. Çünkü biliyorum ki Yunusla Can kıskandıkları için kızların burnundan getiriyorlardı.

"Hayır sorun yok. " kaşlarım havalanırken Zeynepin verdiği iç çamaşırını almadığım için pişman oldum. Asaf eliyle kafama baskı uyguladı ve tekrardan kafamı omzuna yerleştirdi. Kızlar erkekler karışıyor diye trip atarken bende karışmadı diye trip atıyorum. Tuhaf bir şekilde kızmaması sinirimi bozmuştu. Madem o bana karışmıyor ben ona karışayım bari.

"Şimdiden söylüyorum. O gömleği çıkarıp kızların içinde gerim gerim gezineyim deme. Hatta yüzmede. " hadi bakalım buna da olumlu cevap ver. Asafın cevabını beklerken istemsiz gerilmiştim.

Şehirli (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin