Pochopení a soucit ✔

135 21 0
                                    

Naštěstí byl víkend, takže jsem nemusela nikam spěchat. Ještě před tím než se začali všichni probouzet, jsem se potichu proplížila do pokoje a lehla si na zem, aby to nevypadalo, že jsem nebyla celou noc v pokoji. Lehla jsem si ke skříni, zatímco Andy spala v mé posteli.

Po chvíli se probudila Annie a uviděla mě zchoulenou na zemi. Měla jsem na sobě stále školní uniformu kromě hábitu. Ale neměla jsem sukně, jako měly ostatní dívky, jelikož jsem sukně nesnášela. Měla jsem černé kalhoty.

Vstala jsem a poté se probudila Katy i Andy. Na Andy jsem se ani nepodívala, protože jsem si nechtěla hned po ránu znechutit celý den.

,,Jak se ti spalo na podlaze?"
ozval se ten její otravný uječený hlásek za mými zády, když jsem chtěla jít do koupelny, abych si omyla obličej.

Neodpovídala jsem a pokračovala jsem směrem do koupelny. ,,Haha viděli jste jí?" zaslechla jsem když jsem odcházela z pokoje.

Omyla jsem si obličej a odešla z koupelny, když vtom do mě vrazila Andy a prošla do koupelny.

Šla jsem s Katy a Annie na snídani, kde už čekal Tom. Andy se držela stále u mě, aby to vypadalo, jako že jsme se spřátelily a tvářila se zas tak nevině, že jsem měla s tou chutí jí jednu vrazit.

Sedli jsme si ke stolu a najedli se. Poté šla Andy za Snapeem a já si jen představovala, co si navymýšlí za blbosti, aby mě pošpinila. Proč já musím být obětí takových intelektuálů.

Sotva jsem vstala od stolu a přesně jak jsem očekávala... Snape mě vedl i s Andy do kabinetu, kde mě vyslýchal, co se stalo. Řekla jsem mu čistou pravdu, ale ona zas nasadila ten svůj lítostihodný výraz a začala mít námitky a odporovat.

A jak jsem byla zvyklá ještě z domova, já byla ta špatná, nikdo mi nevěřil a ona byla ta nevinná. Od toho dne jsem ji začala opravdu nenávidět. Řekla mu, že prý ji furt osočuji, vyhrožuji a také to, že jsem na ní sprostá.

,,Pokud tady slečna Rickman bude mít zas nějaké nervové výkyvy, dojdi za mnou a bude přemístěna do jiného pokoje." řekl jí klidně a na mě se jen s odporem podíval.

Já že mám nervové výkyvy?! Všichni se jí poddávají, jakoby byla snad jejich nadřízenou a já jsem ta špatná!

Poté Snape vyvedl Andy a mě dal trest, napsat stokrát větu "Nebudu vyhrožovat svým spolužákům." od té chvíle jsem začala trochu nesnášet i Snapea.

To jsou všichni slepí a nevidí co je ona zač? Když jsem byla asi u páté věty ,,Chápu. Je těžké vědět, že je někdo působivější než ty, ale s tím se musíš naučit žít." řekl Snape vážným tónem. ,,Mě ale nejde o tohle. Mě jde o to jak se chová, jak se přetvařuje." snažila jsem se Snapea přesvědčit k pravdě. ,,Jak se podle tebe Andy přetvařuje?" zeptal se Snape se zájmem. ,,Vy to snad nevidíte?" řekla jsem a Snape vypadal, že se zamyslel. Neodpověděl mi, ale to jsem tak nějak čekala, jenže poté mě vyvedl ven a prudce za mnou zavřel. Vždyť jsem to nedopsala. |,,Co si myslí? Že o mě může pochybovat?" řekl si pro sebe|

Šla jsem do knihovny, kde byli Katy, Annie a Tom. ,,Ahoj. Co se stalo?" zeptal se nechápavě Tom. ,,Ále. Andy si na mě zas vymyslela nějaké lži a Snape mi nevěřil, jelikož ona se zas tvářila s tím jejím nevinným výrazem a dal mi trest. Po pár větách, co už jsem měla napsané mi řekl, že se musím naučit žít s tím, že je někdo lepší než já a pak jsem se ho nějak snažila přesvědčit k pravdě, ale poté mě vyvedl a prudce zavřel, jakobych mu snad nějak ublížila." řekla jsem a přisedla si k nim. ,,Aha. Jak se jí ale zbavíme?" navrhnul Tom a nejdnou všichni ztichli a strnuli.

Já byla však zmatená, protože jsem nevěděla o co jde. Dívali se za mě, a tak jsem se otočila. Za mými zady byl Snape, takže to vše nejspíš slyšel. A sakra! ,,Tak vy se chcete zbavit Andy?" řekl Snape tázavě. Nikdo se neodvážil promluvit, tak jsem musela něco říct zase já. ,,No... jak jsem se již zmiňovala o tom, že se Andy přetvařuje, tak... jen Toma napadlo, ne, že bychom se jí chtěli zbavit, ale spíše jen trošku zkorigovat, aby se nechovala tak jak se chová." řekla jsem zpomaleně. Snape jen mlčel a poté odešel.

,,Uff... doufám, že z toho nebude průšvih." povzdychla si Katy.
Po večeři jsme šli do společenské místnosti, kde jsme si povídali. Mluvili jsme hlavně o tom, jak zkorigovat Andy, protože to bylo opravdu přehnané chování.

Poté však přišla i Andy... ,,Ahoj. Jak se všichni máte?" zeptala se kupodivu normálně, ale furt tím svým ukvíleným hlasem. ,,Jo dá se." odpověděla ze slušnosti Annie a ostatní mlčeli. ,,Tak co podnikneme?" zeptala se Andy s rozzářeným obličejem. Všichni ale vypadali, že chtějí jen zůstat na místě a aby ona vypadla.

,,Asi budeme tady a povídat si." řekla jsem klidně. ,,Tebe se nikdo neptal mudlovská šmejdko!" okřikla mě a vtom na ni všichni z místnosti upřeli zrak. Já jelikož jsem nechtěla být zas pošpiněna jejíma lžima u Snapea, tak jsem radši jen mlčela a odešla. ,,Pff ať si jde." řekla za mými zády, ale já to ignorovala a šla směrem do knihovny.
Tam jsem si sedla ke stolu a četla si jednu z knih o lektvarech, abych se odreagovala. Nána pitomá!

Když jsem se začetla, uslyšela jsem jak jde někdo směrem ke mě. Bylo mi to už nějak jedno, klidně ať mám průšvih. Jakoby toho nebylo málo.

Vtom se přede mnou objevil Snape. Vypadal trochu unaveně. Ani se mu nedivím, vždyť furt něco řeší, je vzhůru dlouho do noci a tak dále.

,,Máš to těžké. Sám vím jaké to je." řekl a posadil se vedle mě na židli. Co mě zaujalo, bylo to, že neměl ten dlouhý plášť, který spadal až na zem.

,,Když jsem tu ještě před pár lety studoval, také mě šikanovali. James Potter a ta jeho parta. Ale nikdy jsem se nevzdal a dostal jsem se až sem." řekl ustaraným tónem.

Poté se na mě podíval ,,Když budeš mít nějaké problémy s Andy, můžeme to pořešit a ji třeba přesunout do jiného pokoje. Jsi jediná, ke které mám takový soucit a pochopení. Sám to nechápu. Asi to bude tím, že ty jsi mnohem vyspělejší než ostatní a máš více pochopení, rozumu a..." nedořekl to a já ho z dojetí objala. Byl jediný, kterému jsem zrovna mohla věřit, i přestože působil jako bezcitný a ještě ráno jsem si myslela, že ho začínám nesnášet, ale takové pochopení nemá snad nikdo. Ani paní Leeternová a to znám Snapea tak krátkou dobu.

Po tváři mi začala stékat slza, a tak jsem se od Snapea odtáhla a slzu si otřela. ,,Promiňte, nechala jsem se unést." ,,To nevadí. Také bych teď uronil pár slz." řekl a pousmál se, což mě u něho překvapilo.

Poté vstal ,,Hezky se vyspěte a tenhle rozhovor si nechte JEN PRO SEBE." dodal a zdůraznil.

Chvíli jsem ještě četla a po nějaké době čtení se mi začali zavírat oči únavou, a tak jsem šla na pokoj, kde v mé posteli ležela zas Andy.

Všechny byly ještě vzhůru a já si lehla na zem ke skříni. Annie mi půjčila svojí druhou deku.

,,Všimly jste si někdy Snapeovích nádherných očí?" zeptala se polohlasem Andy, což mě trochu rozhořčilo. Andyiny zamilované otázky ohledně Snapea jsem ignorovala a myslela na ten rozhovor mezi mnou a Snapeem. Ještě jsem na sobě cítila jeho objetí. Po chvíli jsem s úsměvem na rtech usnula.

I Zmijozel zná lásku aneb Zmijozel trochu jinak...Kde žijí příběhy. Začni objevovat