1

266 12 3
                                    

4 lata później

Haru i ja. Hmm... Mamy po 25 lat. Pracuje w szpitalu psychiatrycznym, gdyż zrobilam sobie specjalizacje, a Haru została psychologiem i pracuje w przychodni przy tym szpitalu. Obie zostałyśmy w Tokio. Każda z nas ma różny grafik. Widzimy się czasem po pracy.

Haru wyszła za Nawakiego i mają trzyletnią córeczkę Nagisę, a teraz jest w piątym miesiącu ciąży z chłopcem choć ona nie wie o płci dziecka, bo chce mieć niespodziankę. Wiem od Nawakiego, który pytał lekarza, gdyż chciał wiedzieć wcześniej.

Mój związek z Niallem rozpadł się po tym, gdy dowiedziałam się, że mnie zdradził z blond wilczycą na jakimś ich wyjeździe. A niby to była tylko koleżanka. Od tamtego czasu jestem singielką, czyli od półtora roku.

Ana ma swoją własną kancelarię prawną w Kumamoto. Nadal jeździ w nielegalnych wyścigach motocyklowych. Za dnia jest blond prawniczką, jedną z najlepszych, a w nocy niepokonaną motocyklistką. Bawi się chłopakami jak chce i nie potrafi wytrzymać w związku dłużej niż dwa miesiące, co i tak było jej wyczynem, bo jej związki najczęściej trwają z dwa tygodnie jak nie krócej. Czasami przylatuje do mnie, bo z Haru są pokłócone. Pokłóciły się o jakieś pierdoły i teraz Haru nie chce znać Any, a Ana chciałaby odnowić ich kontakt, ale jej chcenie nic nie zmieni w decyzji Haru.

Hiyori. To dopiero jest kobieta. Robi niebotyczną karierę zawodową. Jest neurologiem i poprzez swoją odwagę podejmuje się operacji ludzi, którym nikt nie dawał żadnych szans. Dostaje propozycje wyjazdu, lecz zawsze odmawia. Woli zostać w Tokio, bo twierdzi, że tutaj bardziej pomoże ludziom i, że jest to jej miejsce na Ziemi. Okazało się, że jest biseksualna, ale mnie to nie przeszkadza. Jak każdemu w naszej paczce. Osobiście jej kibicuje. Chwilowo jest singielką, a ostatni związek z kobietą nie za ciekawie się zakończył.

Youkine wyjechał po studiach do Stanów za tą propozycją, którą dostał już na pierwszym roku studiów, pracuje przy transportach wojskowych. Tylko tyle mówi, bo reszta jest tajemnicą zawodową. Według niego tak jest, a według mnie po prostu nie chce o tym mówić.

Rei przejął firmę swojego ojca, gdyż ten miał już dość prowadzenia jej. Teraz Mamoru się nudzi w domu i dostaje pierdzielca z Gou. Wracając do Reia. Mieszka w Kumamoto. Prawie codziennie rozmawiamy ze sobą. Jesteśmy wsparciem dla siebie. Ma jakiś dziwny zmysł wykrywania moich kłamstw. Zawsze pyta czy mam jeszcze butelki krwi i czy piję ją regularnie. Jedna butelka krwi zwierzęcej na dwa dni. Został pełnoprawnym łowcą. Jest wolnym strzelcem. Mówi, że nie ma czasu na nowe znajomości, na związki, a według mnie po prostu nie chce się z kimś wiązać.

Chichira ma siedem lat. Jest diabłem w ludzkiej skórze. Nie usiedzi na dupie pięciu minut. Jej włosy nadal są prawie białe, a oczy mają taką głębię koloru, że możnaby wpatrywać się w nie godzinami. Nadal jest oczkiem w głowie mojej matki. Gou jest nadopiekuńcza i rozwydrzyła Chichirę. Chodzi do szkoły i przechwala się ile to ona przyjaciół ma. Powiedzmy sobie szczerze. "Przyjaźnią" się z nią, bo ona ich gnębi, ale Gou w to nie wierzy i pozwala jej na wszystko, a rodzice tamtych dzieci nie mają z nią szans. Ja jak się widzę z siostrą to nawet zwracam jej uwagę, a ta później leci na skargę do matki. Nic sama nie osiągnie bo zawsze matka jej wszystko załatwi i nie potrafi niczego docenić. Zawsze musi dostać to co ona chcę już, teraz, natychmiast.

Nasza stara paczka nie jest cała, lecz gdy mamy się spotkać wszyscy razem to każdy z nas dąży, aby pojawić się na tym spotkaniu. Wtedy Haru jakoś daje rade wytrwać na spotkaniu jeśli Ana też jest. Nadal jesteśmy zgrani i każdy na każdego może liczyć. No prawie każdy.

Wampirzyca 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz