episode#1

4.1K 125 9
                                    

-cidden şu an da mayfaları yakından incelemek için daha önce hiç görmediğin bı adamla evleniyosun öyle mi?

-ablaa hadi ama ne olabilir?arkadaşıyla mesajlaştım bana bir zararı olmicak bile.

Huzursuzca homurdandı,son kez aynadaki yansımama baktım,gelinlik fena olmamıştı.

-ben çıkıyorum müstakbel mafya eşin gelir şimdi.

Güldüm ne var bunda mantık evliliği oluyo bu. Hemde mafya,ne kadar güzel.

-kızım?

Üvey babam içeri girdiğinde ona baktım,bugün keyfimi o bile kaçıramaz. Yani onu seviyorum ama biraz inatlaşıyoruz o kadar.

-hadi gidelim.

-nereye?

-seni alelacele evlendiğin Adama teslim edicem.

-tamam.

Hızlıca ilerledim büyük kapı açılmadan önce üvey babamın koluna girdim.

Kapı açılınca yüzlerce insan bize döndü ilerlediğimiz yolun sonunda duran 12 erkeğe baktım hangisi kocam acaba?neden 12 kişi birden bekler ki orda kocamı bulamıyorum.

Sona geldiğimizde arkadaşları aksine çok uzun olmayan simsiyah giyinmiş adam öne çıktı ve elini uzattı sen nasıl mafyasın böyle çok şirin gözüküyo alttan bi yüzünü tam görsem.

Bı an önce uzattığı elini tuttuğumda o dikleşti ve kafamı yüzünü görmek için hafif yukarı kaldırdım.
Nutkum tutuldu,bu kadar harika bı adam olabilir miydi?bu kadar yakışıklı gözükmesi ve kalbimin ağzıma gelmesi cidden normal mıydı?

2 ay önce Instagram'da bı arkadaşıyla konuşup ailemle bile tanıştırmadan evlendiğim bu adam kalbimi nasıl bu kadar attırır.

---

-gelini öpebilirsiniz.

Herkesin beklediğinin aksine yanağıma yöneldi ve dudaklarını koydu.
Biraz bekledi ardından çekildi herkes alkışlıyodu.

-ilk dans için lütfen ortaya geçin.

Elimi tutup ikimizi ortaya çekti ve ellerini belime sardı,bense göğüslerine koydum ellerimi.

-demek mafyalara merak salıp,onunla evlenen yu Jin sensin,bende byun baekhyun.

-neden biriyle evlenme ihtiyacı duydun.

-bu işten uzaklaştığımın düşünülmesi lazım da ondan.

-tüm gün evde oturup seni izleyebilirim dimi?

-hayır,normal karı kocalar gibi gezicez vakit geçiricez ve şimdiden silah sesi duymaya alış ve pansuman yapmayı öğren.

-bende mi vurulucam?

Gözlerine baktım,alaycı bir ifadeyle güldü.

-hayır benim yaralarıma sen pansuman yapmak zorunda kalıcaksın da ondan.

Bunu görmek istediğimi sanmıyorum,ilk yardım sertifikam var ama dikiş atmamı bekliyosa yapamam.

-işlerinle ilgili beni bilgilendiriceksin dimi?

-belki.

Şaşkın ve biraz da sinirli bı ifadeyle ona baktım.

-belki?evlilik amacımız bu.

-ne öğrenmek istiyosun?

Benimle eğleniyo gibiydi,yavru köpekler gibi şirin gözüksede gülümsemediği zaman şirin olmadığı kesin.

Mafia_yjuinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin