Ben sonunda kızdan kurtulup xiu min'in yanına gittim,çocuklarda etrafa dağılmıştı. kimisi kız tavlama ya çalıştıyordu,kimisi adamlarla muhabbet ediyordu,kimisi de baekhyun gibi şu mal kızla fingirdeşiyordu.
Xiu min elini belime koydu,bende gözlerimi baekhyun'a odakladım. Bana bile böyle gülmüyor bu ne mutluluk anlamadım. aptal kız çek elini baekhyun'un omzundan o benim kocam,elleme kocamı.
Bu kadar komik ne anlatıyor acaba bu adam,bana gelince hep somurtsun kıza gelince oh mis.-biri şüphelenicek şöyle bakma.
Gülen xiu min'e döndüm. Bir kaç gözü sürekli üstümüzde hissediyordum bende güldüm.
Bu hissettiğim bakışların arasına şu an baekhyun da katılmıştı ,tabi ben bu fırsatı kaçırır mıyım?tabikide hayır.Vücudumu xiu min'e döndürüp kafamı göğsüyle omzu arasına yan bı şekilde koydum ,o da kolunu tamamen belime sardı. Baekhyun bey seninle böyle olabilirdik ama şimdi orda sinirinden çatla.
Hem xiu min'e aşık olma diyor hem de bizi böyle yakınlaştırıyo anlamıyorum ki,bu kadar yakınımda olan birine aşık olursam garip olmaz bile.-baekhyun'a kızdın galiba.
-bu kadar geç haber vermesine kızdım.
-unuttu galiba.
-onunla ilgili konuşmayalım boşver.
-bebeğimizle ilgili konuşalım.
Kafamı kaldırıp alttan ona kıkırdadım,o da gülüyordu.
-nasıl bebeğimiz iyi mi?
-iyi babası çok iyi.
Xiu min cidden çok yakın hissettiriyodu,yakın arkadaş olma potansiyeli cidden çok iyi. benim de en yakın arkadaşım olabilir zaten böyle şakalaşabileceğim kim var yanımda şu an.
Masada duran telefonumdan mesaj sesi gelince ikimizde o tarafa döndük. Xiu min belimi bıraktı bende masaya yaklaşıp telefonumu aldım ve mesajı açtım.
Baekhyun du:-dışarı gel.
Şimdi kavga mı etmek istiyor,tamam bana uyar ben ederim çekinmem.
Xiu min'e döndüm.
-baekhyun dışarı çağırıyor,bı gidiyim. Birşey olursa ara beni.
-tamam dikkatli olun.
Kafamı salladım,merdivenlerden yukarı çıkıp açık olan büyük kapılardan çıktım.
Ana kapıdan çıktığımda etrafıma baktım binanın kenarındaydı.
Yanına yaklaştım o da arka tarafa ilerledi. Burda kocaman bı havuz vardı,balkon gibiydi burası ama buraya çıkan içerden bi kapı yoktu.Durdu o durunca bende ona yakınlaşıp durdum.
-seni uyardım yu Jin, yakınlaşma dedim daha önce.
Kızıyordu,buna hakkı varmış gibi.
-bu senin planın baekhyun beni ilgilendirmez, benim eşim o ve onunla ne kadar yakınlaşıcağıma sen karar veremezsin.
-ben senin kocanım ve buna ben karar veririm..
-ne zaman kocam oldun baekhyun?balayında mı? Burda mı? Bugün bunu isteyen de sendin,o kızla gülüp eğlenmek için bu yalanları da sen attın,hatta hamile olduğumu bile söyledin.
-ben her zaman senin kocandım ama sen bu işleri bilmediğin için böyle garipsin. Bende o kıza bayılmıyorum ama gerekli olan bu.
-onu görmek için bizi hep o bara götürmende mi sevmediğinden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik