Kuzularım nasılsınız? Çok özledim sizi. Okulların açılması dolayısıyla bu sene çok sık bir programım var o yüzden bölüm gecikebiliyor.
Neyse neyse siz bahsedin ilk hafta nasıldı ,okulu başlayamayan kuzular sizin nasıl gidiyor?❤️Keyifli okumalar...
-bong cha'nın yanındaydım.
......
Cidden mi ben burda can çekişirken o kadının yanında olmayı mı tercih etmişti. Bunun bir nedeni olmalıydı, bı açıklaması olmalıydı ki bunu yapsın.
Yutkundum.
-neden?
Sesim fısıltılı çıkmıştı.
İyice vücudunu bana yaklaştırıp ellerini ellerime değdirmeye çalıştı ki bu uğraşı sadece çalışmakla kaldı elimi yavaşça geri kaydırdım. Şu an mantıklı düşünmek istiyordum bana dokunması bunu önlerdi.
Ellerini geri alıp gözlerime baktı.-babası biz 17 yaşındayken vefat etti o zamandan beri annesi ve o çok zor zamanlar geçirdi bu dönemlerinde amcaları-teyzeleri de onlarla ilgilenmedi o dönemde ben onlarlaydım ve-
Bana onların anılarını mı anlatıyordu hiç utanmadan,cidden sinir krizi geçiricem.
-banane bunlardan baekhyun.
-o gün Bong Cha hasta olduğunu söyledi ve beni aradı annesi yalnız başına zorlanıyordu ve Bong Cha hastayken fazla nazlı oldu-
-yeter baekhyun daha da dinlemek istemiyorum.
Karşımda durmuş o kızı bana anlatıyordu, bunu daha da dinleyemicektim yeterince ağrım vardı zaten bir de burda oturup saçmalıklarını dinleyip daha da kendimi yoramam.
-beni odama çıkartabilir misiniz?
İçerde oturan çocuklara döndüm,herkes başka taraflara bakmaya başladı. Onlarda mı baekhyun'a hak veriyorlardı yani.
-ya size muhtaç olmam hoşunuza mı gidiyor?
Bağırdım, ağlamak istiyordum bu hale düştüğüm halde bana böyle davranmaları çok canice. Kendim Kalka bilsem hayatta düşünmem ama olmuyor işte.
Gözlerimin dolduğunu hissetmiştim, hiçbirinin yüzünüde görmek istemiyordum şu an.En sonunda chanyeol ayaklanıp yanıma yaklaştığında beni kaldırmak için geldiğini anladım, koltuğun kolundan destek alarak dikleştim, canım çok acıyordu bu yüzden istemsizce yüzüm ekşimişti.
Chanyeol eğilip yavaşça beni kucağına almıştı, kollarımı tam yukarı kaldıramadığım için ona sarılmamıştım, istemiyordum da.
O beni odaya doğru götürüyordu o da dahil diğer çocuklara da o kadar kırılmıştım ki. Baekhyun'dan söz bile etmeye niyetim yoktu zaten.
Odaya girip beni yatağa yavaşça yerleştirdi ve pikeyi üstüme çekti bunu yaptıktan sonra dizleri üzerine yere eğilip benim yatan bedenimle aynı boya geldi.
-yu Jin biliyorsun baekhyun benim arkadaşım,tıpkı senin gibi. Onun bir açıklama-
-yok chanyeol,bana o kızı anlatmayı bıraktığında dinlemek istersem dinlerim onu. Bu konuda ne derse desin onunla napıcağım konusunda kararsızım ve siz de arkadaşınızla birlikte durup yanıma uğramayın lütfen kendimi size muhtaç hissetmek hoşuma gitmiyor.
O büyük gözlerini daha da büyütüp bana baktı.
-yu Jin neden öyle diyorsun? Ne muhtacı, biz senin için buradayız. Hem baekhyun konusunda napıcağımı bilmiyorum dedin, nasıl yani?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik