episode#37 BBH😖

1K 49 110
                                    

Evet kuzularım bir Byun Baekhyun bölümüyle daha karşınızdayım. Galiba uzun zamandır Baekhyun'u dinlemedik,ben birde 37. Bölümü baekhyun'dan duyalım istedim. Umarım beğenirsiniz canlarım.
Bu arada bölüm malesef ki geç geldi bazı "WATTPAD SORUNLARI" nedeniyle geciktim ama beni affedin.
😊😍❤️

Keyifli okumalar~

Sabah yu Jin'den önce uyandığımı fark edince bu fırsatı değerlendirip bir süre o güzel yüzünü inceledim. O kadar huzurlu görünüyordu ki.
Bir süre sonra telefonumu komidinden alıp kollarımı yu Jin'e doladım ve bir kaç fotoğraf çekmeye başladım,yüzü o kadar şirin duruyordu ki arada kendimi gülmekten alıkoyamıyordum.

O yavaş yavaş uyanmaya başladığında son bir fotoğraf çekip telefonu kitledim ve bacağımı o narin vücudunun üstüne atıp kollarımı iyice sıktım. Uyandırmamak için öpmediğim yanaklarını doya doya öpmeye başladım.
O güzel dudaklarına minik bir gülücük yerleştirirken sadece yanaktan oluşan yüzünden dudaklarımı geri çekip gözlerine baktım,ne diceğimi merak eder gibi bana bakıyordu.

-yanakların çok büyük.

Kıkırdadı.

-sıra bende.

Sıktığım kollarım arasında hareketlenip kollarını boynuma sardı.
Onun daha rahat etmesi için kollarımı beline indirip onu üstüme doğru yerleştirdim.
O da yüzümün herhangi bir kaç yerine o güzel dudaklarını değdirip geri çekildi,yeni uyandığı taze taze fark edip bir anda mayıştı ve kafasını boynuma yerleştirdi. Onu ömür boyu burda saklamak istiyordum bende,bu güzel ve eşsiz kokusunu hep içime çekip saklamak.

Bir süre öylece durup onun kendine gelmesini bekledim,benim için ne kadar geç ayılırsa o kadar iyiydi onunla yanyana biraz daha vakit geçirmek keyifli oluyordu.

-kalkalım.

Uykulu sesi kulaklarıma ulaşınca,hemen hareketlenip ayaklandı ben hayal kırıklığıyla ona bakarken elini bana doğru uzattı elimi eline uzatıp onu tekrar yatağa çektim ve yüzlerimizin olabildiğince yakın olmasına izin verdim.

-sabah kaçamağı fena olmazdı.

Tamam şu an için gerçekten bunu çok istediğimi itiraf edebilirdim, zaten 37 bölüm dayandım ben 38.bölümde bari artık bunu hakketmiş olmalıyım.

Burnumu burnuna sürttüm, yutkunduğunu görüyordum,istese de şu an için pek kabul edebileceğini düşünmüyordum. Utandığı o kadar belli oluyordu ki ona biraz zaman tanımayı tercih etmeliydim belki de. Tabii onunla biraz daha uğraşıp bu halinin tadını çıkartmak varken elimdeki şansı değerlendirmeliydim.

Bakışlarımı dudağına kaydırdığımda gülmek için araladığım dudaklarımı kapattım. Kısa da olsa dudaklarını öpmek iyi gelebilirdi.

-çocukları çağırıcaz baekhyun,uslu ol lütfen.

Hadi ama bari bunu yapsaydık ,burnumu sıkıp çiçeklere bedel gülüşünü sundu.
Yanımdan kalkıp lavoboya doğru ilerlerken gözlerimle onu takip ettim.

__

Kahvaltıdan sonra yu jin'le yukarı çıktık, işe gidiceğimiz için ben hazırlanmaya başladım.
Üstümü değiştirdiğimde yatakta oturan yu Jin'in yanına doğru yaklaşıp, yakınına oturdum. Ben oturduğumda o ayaklanıp aynanın önüne ilerledi bu sırada bende üstüme çeki düzen veriyordum.

-sevgilim?

Gömleğimin kol düğmelerini iliklerken karşımda dikilip bana seslenmesiyle kafamı kaldırıp ona baktım.

Mafia_yjuinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin