episode#4

1.6K 83 28
                                    

Son 2 haftada baekhyunla aramızı düzeltip karı-koca gibi dolanmak zorunda kalmıştık,pek zorlanmamıştım doğrusu bu keyiflidi de ama yinede garipti işte.

Bugün hep birlikte yemeğe gitmiştik çocuklarla.

şimdi de restoranın arkasına park ettiğimiz arabaya gidiyodum.

şimdi de restoranın arkasına park ettiğimiz arabaya gidiyodum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-bu güzel kadın da kim?

Bu ses karşımdaki gölgeler den geliyo galiba bu bizim çocuklar olmalı.
Kahkaha attım.

-tabikide benim,yu Jin.

İçimi korku aldığında nedeni karşımda duranların çocuklar olmayışıydı.

-yu Jin, güzel isim.

-S-sen kimsin?siz kimsiniz?

-ben mi? baekhyun'un en yakın arkadaşıyım,seni ben alıcam.

-yok yok ben giderim.

Arkamı döndüğüm sırada bileğimi yakaladı ve boynumu sıkıca tuttu korkuyla ellerimi boynumdaki ellerine sardım.

-bakalım baekhyun bu sefer gülebilicek mi?bunun hoşuna gitmiceğine eminim.

-şunu arabaya bindirin.

İki adam gelip beni tuttuğunda deminki boğazımın sıkılmasından sonra ayakta duramamıştım ve beni taşımalarına izin vermek zorunda kalmıştım.

Arabaya atıldığımda o adamda karşıma bindi.

-baekhyun'u aramalısın dimi?

Pis bı kahkaha atıp çantamı yakaladı, öyle sert çekti ki çantanın metal kısmı boynumu çizip kopmuştu.
Acıyla elimi boynuma götürdüm.

-eşim🖤?hahahaha.

Evet öyle kayıt ettim çünkü bu bı önlemdi annemler falan görür diyeydi.

Arayıp hoparlöre aldı ve bana uzattı.

Ağlamak istiyodum,boynum çok acıyodu ve çok korkuyodum.

-sevgilim?

Bu da bi önlem napabilirim?

-efendim hayatım?

Galiba yanımda biri var sandı, haklı.

Gözümden bi kaç damla yaş aktığında adam telefonu iyice ağzıma doğru iteledi nefret dolu gözlerle ona baktım.

-noldu hayatım neden cevap vermiyosun?

Yutkundum.

-baekhyun, nerdesiniz?

-asıl sen nerdesin neden arabaların olduğu yerde değilsin?

-baekh-aaaaa.

Bacağıma atılan sert tekmeyle lafım yarıda kesildi bu çok acıdı.

Mafia_yjuinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin