10 gün sonra}
Evimi özledim,hemde iliklerime kadar. Çocukları özledim, hepsini tek tek özledim. Artık burda eskisi gibi eğlenmiyoruz,biz bu sakin hayata alışkın değiliz bir kere.
-yu Jin?
Saçlarımı kuruturken odadan gelen baekhyun'un sesiyle makineyi durdurup baekhyun'a bakmak için lavobonun kapısından yatak odamıza kafamı uzattım.
-efendim?
-2,3 günlüğüne Seul'a gitmem gerek.
Kapıdan çekilip içeri adımladım ve herhangi bir yerde dikildim.
-neden?
-işler konusunda bazı gelişmeler olmuş,gitmem gerek.
Burda yalnız başıma sıkıntıdan ölürüm ben,zaten ikimizken bile sıkılıyorum tek kalınca mahvolurum.
-baekhyun, bende gelsem seninle.
Ona daha da yaklaştığımda elimi yakaladı ve beni bacağına yerleştirdi.
-yu jin oraya gidince hiç eve uğramicam ki, sabah akşam ofiste olucam. Gelmen senin için tehlikeli olur hem, sürekli sorguda olucam.
Yavaşça kafamı salladım,burda kalmak istemiyorum artık.
-ne zaman gidiyorsun?
-bu gece çıkıcam.
-ne? Bu kadar erken mi?
-daha erken bitirip dönmeye çalışıcam.
Sıkıntıyla nefes verdim.
-tamam.
Burda napıcam ben yalnız başıma.
-bir kaç adam çağırdım seni koricaklar.
-neden? Burda kimse bizi tanımıyor ki.
-yinede tehlikeli.
Kafamı eğip baekhyun'un boynuna küçük ama uzun bir öpücük kondurdum. İçim hiç rahat değildi,gitsin istemiyordum.
O beni daha sıkı sarıp iyice kendine sabitledi,kokusunu içime çektim. Gitmesini hiç ama hiç istemiyordum.
-sevgilim neden böylesin?
Kafamı kaldırıp yüzüne baktım,kolumu boynunun arkasından diğer omzuna sarıp yüzüne baktım.
-seni özlicem.
-sadece 2 gün sevgilim,kısa bir süre.
-biliyorum ama yinede öyle hissediyorum.
O dudaklarını sırayla iki yanağıma bastırıp geri çekildi ve kafamı omzuna yasladı.
-bende seni çok özlicem.
Boşta kalan elimi boynuna yerleştirip yavaş yavaş okşamaya başladım.
İçim son derece huzursuzdu,ondan ayrı kalmak beni korkutuyordu. Bu koskoca şehirde yapayalnız kalıcaktım.•••
Kocama son bir kez sardım kollarımı, içim hiç olmadığı kadar rahatsız gönderiyordum onu. Neredeyse ağlıcaktım.
O da kollarını bana sıkıca sarmıştı ensesini bir kaç kere yavaşça okşamış ardından boynuna bir öpücük kondurup geri çekilmiştim.
O ise ben uzaklaşmadan alnıma bir öpücük bırakmıştı.-baekhyun dikkatli git tamam mı? Yavaş sür arabayı,uykun gelirse kenara çek biraz uyu. Beni haberdar et sürekli.
-tamam güzelim, endişelenme. Kendine dikkat et tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik