episode#17

1.2K 64 79
                                    

Sabahtan akşama kadar ablamla gezmiştik ve bu gece erken yatıcağıma adım kadar eminim,hatta şu an bu yatakta gözleri kapalı uzanan da benim.

-&-

Titreyerek uyandım, telefonumu komidinden alıp saate baktım 3.46 bu saatte benim kulübemin kapısı neden çalar ki?
Ablamda çok yorgundu hem o gece kolay kolay uyanmazda,ya korumaları öldürüp baekhyun'un düşmanlarından biri geldiyse.
Gecenin üçünde kapımı böyle çalan kim?

Korkuyla ayağa kalkıp kapının önüne geldim,derin derin nefesler alıyordum.
Eğer burdan sağ çıkarsam baekhyun dan her ihtimale karşı silah isticem.

Sonunda cesaretimi toplayıp gözümü deliğe yaklaştırdım,ne göreceğimi bilmediğimden çok korkuyordum.
Ya kimseyi görmezsem o zaman direk baekhyun'u arardım.

Tüm cesaretimi toplayıp delikten baktım,
Gördüğüm kişiyle hemen kapıyı açtım.

-baekhyun?bu saatte burda napıyosun?

-sanada merhaba.

Beni es geçip yatağın yanına geldiğinde kapıyı kapatıp yanına gittim.

-bu saatte ne merhabası,sen neden geldin?

-biliyor musun yu Jin araba kullandım ve çok yorgunum bu soruları sonra cevaplarım.

Doğrusu onunla konuşmamam gerek,hem giderken ettiğimiz kavga hemde 2 gündür aramayışı geçerli bir neden.

-tamam.

Tavrımı tedirginden, küs moduna getirdim.

Onu geçip yatağa yattım,baya korkmuştum nasıl rahat rahat uyurum onu da bilmiyorum.

Baekhyun üstündeki ceketi ve gömleği çıkartıp yatağa girdi,ona sırtım dönüktü ama çıkardığı eşyaları yere atışın görmüştüm.
Bir pijama bile getirmeden üstü çıplak yatması cidden sinir bozucu.

Bu bahsettiğim çıplak bedeni sırtıma deydiğinde iyice sinir bozucu oldu.
Tamam böyle sarılmasını seviyorum ama üstüm çıplak senin kendine gel.

-beni bırakta rahat rahat uyu.

Sinir bozucu ses tonumla konuştum,o cidden kızgınım.

-böyle daha rahat.

Bide uykulu uykulu konuşuyor rahatlığa bak.

-baekhyun sen gel bunca zaman arama,giderken de ne halin varsa gör de,gecenin bir vakti aramadan etmeden buraya gel sonra da gel bana sarıl uyu, bu ne rahatlık acaba?

Kolunun içinde yan dönüp sırt üstü yattım ve ona baktım,uykulu gözlerini aralayıp bana baktı. Cidden çok yorulduğu belliydi ama kim dedi ona gecenin bir vakti gel.

-korumaları senden haber almak için koydum buraya ve benim adamlarım burdayken korkmana gerek yok.

-beni bırakırsan rahat edicem baekhyun.

-bu kadar yolu gecenin bı vakti 2 saatte geldim,neden?koskoca 2 saat yatakta debelendim ve sana sarılıp uyumak için uykulu halimle buraya geldim.

Hayranlıkla ona baktım, doğrusu bu çok etkileyici bir şeydi.
Bana sarılmadığı için uyuyamaması,bu kadar yolu gelmesi,bunlar her kızın hoşuna giderdi ve benimde oldukça hoşuma gitti.

-baekhyun.

Ne ara yumduğunu fark etmediğim yorgun gözlerini aralayıp bana baktı.

-hmm?

Mırıldandı?

-bir sıkıntın mı var?

Galiba daha önce ona bu kadar içten olmamıştım ah aslında bakarsan olmuştum çok kez ama bu onun üzüntüsü bakımındandı,tabi bı üzüntüsü var mı bilmiyorum ama canı sıkkın olmasa buraya gelip bana sarılmazdı.
Demekki benim gibi bu ona da huzur veriyor.

Mafia_yjuinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin