Bu bölüm için ikili anlatım tercih ettim,hem baekhyun hemde Yu Jin den dinlicez umarım beğenirsiniz ❤
İyi okumalar...Baekhyun'un ağzından;
Telefonum cebimde titremeye başladığında başında oturduğum kızın baş ucundan kalkıp odadan çıktım.
Daejeon'a bu sabah gelmiştik. Buraya geldiğimi Yu jin'e söylememiştim benim içinde sürpriz olmuştu. Bilse çok kızıcağına emindim ama böyle bir durumda bi kadını yalnız bırakamazdım, yanında olmam gerekirdi.
Telefonu cebimden çıkartıp cevapladım. Yu Jin'di.
-efendim güzelim?
-b-baekhyun?
Nefes nefese çıkan sesi zorlandığını düşündürtmüştü bana.
-yu jin sesin iyi gelmiyor, bir sorun mu var?
Nefes sesleri geliyordu, bir sorun olduğuna emindim.
-y-yarım saat önce bir adam geldi baekhyun.
Korkmaya başlamıştım.
Devam etti.-ben bıçaklandım.
Bir anda nefesim kesildi ve idrak etmeyi denedim. Bu doğru olamaz,bu olmamalı.
-baekhyun, şarjım az v-ve.
Konuşmayı kesip öksürdü.
-ben nefes alamıyorum,çok kan akıyor.
Sesi çok bitkindi, orda olmam gerekirdi.
Telefon kulağımda dururken hızla villadan çıkıp arabanın yanında duran çocuklara yaklaştım.-yu jin ben geliyorum tamam mı? Sakin ol, sakın uyuma yarana bastır.
-baekhyun se-sen-.
Telefon bir anda kapanmıştı, sinirle kulağımdan çekip sesli bir lanet okudum.
-sorun ne baekhyun?(kris)
-yu jin bıçaklanmış.
Hepsi şaşkınlıkla bana bakarken hızla kapıyı açıp arabaya yerleştim.
-gidelim.(chanyeol)
Arabayı çalıştırıp yola çıktım,benim arabama 4 kişi daha binmişti fakat şu an önümü bile zor görüyordum.
Bana ihtiyacı vardı.Telefonumu çıkartıp Johnny'i aradım. Bardalarsa Yu jin'e hemen ulaşabilirlerdi.
-alo Johnny nerdesin?
-bardayız baekk yoksa buraya mı uğricaksınız?
-ben daejeondayım ve yu Jin evde bıçaklanmış acilen bir doktor ayarlayıp eve gitmen lazım.
-ne? Tamam sen adresi at ben buradaki doktoru alıp gidicem.
-tamam ben bir buçuk,iki saate orda olucam. Hızlı olun.
Telefonu hızla kapatıp adresi mesaj olarak gönderdim.
Onu yalnız bırakmamalıydım. Bu sabah buraya gelmek yerine yanına gitmem gerekirdi. Aptallık ettim,o benim yüzümden acı çekiyor.
En başında gitmemi istemediğinde onu dinlemem gerekirdi. Ah Tanrım lütfen ona birşey olmasın, lütfen.
Daha onunla yapmak istediğim onca şey varken gidemez. Ona daha doyamadan,daha ikimizin çocuklarını taşıyamadan, hayallerini gerçekleştiremeden,onu böylece bırakıp buraya geldiğim için özür dileyemeden,onun gözlerine bakmadan, kokusuna doyamadan beni bırakamaz, benim güzelim beni öylece bırakıp gitmez.Lütfen, lütfen gitmesin.
Yu jin'in ağzından:
Telefonumun şarjı bitmişti, baekhyun'un gelmesi kim bilir kaç saat sürerdi, dayanamazdım.
Bir saat bile dayanamazdım. Çok kan akmıştı ve ben daha da kan kaybedersem ölürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
Hayran KurguBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik