episode#28 BBH😳

1.3K 66 97
                                    

Canım arkadaşım- okurum',dan aldığım güzel bir tavsiyeyle bu bölümü baekhyun'un ağzından yazıcam,biraz baekhyun'un görüşlerini ve işini göstericem size. Umarım beğenirsiniz 😚🤭🙏...

Baekhyun 'un ağzından;

Tüm gece gözüme bir gram uyku girmemişti,dün gece orda bana beni sevdiğini söylemişti ve ben sadece susmuştum. Bunu neden yaptığımı o an çok iyi biliyordum,ona yaşattığım bunca şeyden sonra hala beni seviyor muydu merak etmiştim,tabii o an ki şok olma durumu da vardı bu kadar açık konuşmasını beklemiyordum.

-ya Baekhyun sabahın köründe neden geldin?(Kyung soo)

Odama giren Kyung soo ve Kris'e baktım. İkisi genelde erkenden buraya gelirlerdi, aramızda en çalışkan olanlar ikisi diyebilirdim.

-biraz çalışmak istedim.

Bana inanmicaklarını ve sorunun ne olduğunu sorucaklarını biliyordum ama yinede kaçmayı tercih etmiştim.

-dün gece Yu Jin'le bir şey oldu mu? Bong cha'nın adını çok duyuyo bugünlerde.(Kris)

-bunu bende istemiyorum ama şu lanet herifler her seferinde o yanımdayken o kadının konusunu açıyolar.(ben)

-ona birşeyler hissediyorsan geri durma Baekhyun,o Bong cha gibi seni bırakıp gidicek bir kız değil.(Kyung soo)

Ondan şüphem yok zaten,ben ilk kez korkuyorum. Onu koruyamamaktan,ona sahip çıkamamaktan,ona olan sevgimin onun canını yakmasından. Onu kaybetmekten oldukça çok korkuyorum.

-neyse, bugün paraları toplamaya gidicez dimi?(ben)

İçimdekilerin bana kalmasını tercih etmiş ve konuyu değiştirmiştim.
;:;:;

Belimdeki silahı çıkarttım ve başını yere eğip tetiği çektim. Bu herif laftan anlamicaksa uygun bir şekilde anlatmasını da bilirdim.

-Audor'a yaklaşmanın nedenini biliyorum mankafa. Yu jin'i tekrar elde etmek istiyorsun öyle değil mi? Ateşle oynuyorsun.

Dudağının kenarından akan kanla yavaşça sırıttı,şu tipini sikmemek için kendimi zor tutuyordum. Yu Jin'de kalıcı yaralar bırakması çok canımı sıkıyordu. Onun korkularının baş rolü olmuştu ve bana onu kovmam konusunda güveniyordu. Onun güvenini tabikide boşa çıkartmicaktım.

-o seni sevmiyor Baekhyun, zorla hamile kalmadığına emin misin? O her zaman benimdi biliyor musun? Sırtındaki gamzeleri, südyenin sağ taraftaki askısının altındaki küçük ben'i ya da sol göğsünün altındaki mor doğum lekesini bilmiyorsun bile.

Bu herifi öldürmek istiyorum. Nasıl benim karımın vücuduyla ilgili böyle rahat konuşabilir. O bu ayrıntıları nasıl bilebilir? O gece xiu min'e çok ileri gitmediklerini söylemişti,bunları diğer türlü nasıl bilicek? Yu Jin aklımı mı sınıyorsun,sinirlerimi mi?

-Ondan sonra yattığın yüz binlerce kadının vücuduyla karıştırıyo olmayasın ha?

Sokiyim bir bok bildiğim yoktu ama burda artistlik taslıyorum. Cidden o vücudu bilmek istiyorum,bunca zaman iyi dayandım.

-ah haklı olabilirsin doğum lekesi dışındakiler yanlış olabilir.

Başarılı bir kumar oynamıştım. Bunların yanlış olması içimi rahatlatmıştı,doğum lekesini bilmesi de olası olabilirdi sevgiliyken konusu açılıp konuşmuşturlar ve Yu Jin sadece anlatmıştır. Umarım öyledir,bu kıza akıl sır erdiremiyorum.

-yu jin'e ve ailesine yaklaşmicaksın anladın mı? O şirketten de ayrılıcaksın,o kızla bağını da kesiceksin.

-hiçbirini yapmicam,yu jin'e ulaşana kadar durmicam.

Mafia_yjuinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin