Gece mal gibi olduğumdan o şekilde uyuya kalmış ve baekhyun'u görememiştim.
Dünkü öpüşmemizden sonra onu hiç görmemiştim.
İkimizde büyük ihtimalle hiç bişey yokmuş gibi davranıcaktık,bizce doğru olan bu çünkü yani benim fikrim bu da.Biz birbirimizi sevmiyoruz bile,başka nasıl davranırız ki?tabikide hiçbişey yokmuş gibi davranıcaz.
Sadece biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var ve bunu yapmam için tek gerekli olan arkadaşlarımla buluşmak ama bugün fark ettim ki benim arabaya ihtiyacım var o yüzden önce araba alıcam.
Bu yeni iş bana iyi para getirdi de.
Cidden harika bı araba aldım,tabi baekhyun'un ARABALARI kadar olmasada benimde bı havam var.
Şurada uzakta duran benim, tüm paramı buna yatırdım neredeyse ama neyse.
Arabadan indim.
-ya araba mı aldın?
Chanyeol'a baktım ve güldüm.
-nasıl?
-çok güzel seçim.
Elinde kahveleriyle Chen çıktı.
-o araba?
Güldüm.
-yeni aldım, nasıl?
-çok güzel.
Birlikte kenarda duran bankalara oturduk Chen kahvelerimizi uzattı.
-çok düşünceli duruyosun?(chanyeol)
-daha önce biriyle öpüştünüz mü hiç?
Garip garip bana baktılar.
-tabikide.
Chen kendinden emin bir şekilde cevapladı.
-peki hiç öpüşmelerinizden birinde çok farklı hissettiniz mi?
-ha sen dünkünü diyosun.(chanyeol)
Ne?siz de mi ordaydınız?unutmuşum ben ya.rezillik ya.
-baekhyun bugün nasıldı?
Biraz rahatlamam gerek,kasma yu Jin.
-o da çok düşünceli,onu biriyle öpüşürken görmek
Biraz düşünür gibi sesler çıkarttı.
-bunu senin dışında tek bı kişiyle yapardı ama seni neden öptü hala anlamadım.Dün gece min hyuk'un o baskını düzenliceğini biz o adamları öldürmeden önce adamlar söyleseydi, dün seni öpmicekti bile.
Ne yani beni bulucak olan adamın adı min hyuk mu?o gece o adamın bahsettiği o mu?
Chen Yanlış bişey demiş gibi ağzını kapatırken chanyeol sinirle ona baktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik