Arabamı park edip,indim.
-bu saatte nerden geliyosun?
Burda olduklarını fark etmediğim mafya topluluğuna baktım, gözlerim oldukça şiş ve uykuluydu.Soru sormasınlar diye başımı aşağı eğdim.
Ama sanki konuşursam ağlarım gibiydi, baekhyun konuşsa sadece istedim, ben değil o.-ben,
Bı kaç damla akmaya başladığında yerde olan kafamı kaldırmadan burnumu çekip göz yaşlarımı sildim.
-eve gidiyorum.
Yavaşça eve adımladım.
Uyumak istedim herşeyi unutmak ama benim için uyku öyle olmuyordu kabuslar kovalıyordu beni.
Kolumu tutan baekhyun'a baktım bı saniye sonra tekrar kafamı aşağı eğdim.
Şu attığım bı kaç adımda da ağlamaya devam ettim galiba.
-neyin var?
Kendimi bırakmak istedim,ayakta durmak bile onu hatırlattı tekrar tekrar kendimden nefret ettim. Beni kandırmış olmasından nefret ettim.
-uykum.
Ağlamaklı sesimi umursamadım,fark etmiş olucakki beni durdurdu zaten.
-bu yüzünün hali ne?
Çenemi tutup kaldırdığında gözlerime baktı.
Akan gözyaşlarımın nedeni olan herşeydi burdaki herşey onu hatırlatıyodu ve kendini boğma isteği uyandırıyodu içimde.-neyin var yu Jin? dün yüzünden mi? Dün hiçbişey olmadı daha yatağa geçemeden huzursuzlanıp yanınıza geldim.
Bı süre bana baktı.
-baekhyun yatmak istiyorum,izin verir misin?
Konuşmak bile çok zordu.
-hayır,bu halini açıkla önce.
-lütfen.
Yeterince acındırcı gözüktüğüme eminim,daha da düşemem zaten yeterince düştüm.
Tuttuğu kolumdaki elini yavaşça elime kaydırdı.
Eli elime değdiği an, vücudumda o gücü bulamadım.Bunların bana hatırlattığı şeyleri vücudum kaldıramamış olucakki bı an dengemi kaybettim,ama düşmeden baekhyun beni sıkıca tuttu.
Tuttuğu elim buz kesmişti, vücuduma giden kanın akışını hissediyordum.
Bende bıraktığı bu iğrenç etki o herifin suçuydu,babam yeni öldüğünde beni aldatıp yapayalnız bırakan sevgilimin suçu.Beni kocaman bı boşluğa bırakan,benimle yatmayan ama neredeyse o seviyeye kadar gelen karaktersiz adamın hataları. Benimle yatmasını isteyen yoktu ama o yattığı kadın (lar) a benim vücudumun değersiz olduğundan bahsetmesi bile onun iğrençliğinin en büyük göstergesiydi, vücudumu görmemişti bile.
-baekhyun.
Fısıldadım, hiç tepkisini değiştirmeden yüzüme bakmaya devam etti.
Yavaşça büzülen çeneme baktı bı kaç saniye sonrasında kollarını bana sardı.
Kollarımı ona sarmadım,saramadım.Okşadığı saçım,tek elini sardığı belim,saçlarımın arasında dolanan yüzü herşeyi beni bu berbat ruh halinden daha önce tatmadığım ruh hallerine sokuyor.
Omzunda ağlamaya devam ettiğimde,sonunda kollarımı sırtına sarabilmiştim.
Dudaklarımı omzuna bastırıp zemini inceliyodum, buğulu zaten her yer.
Gözlerim zor açılıyor zaten.Kollarımızı çözdük, alnımı burnuna dayayıp kafamı iki yandan tuttu,gözlerimi kapatmadım o an içime onu görme korkusu geldi sanki gözlerimi kapatırsam onu görürüm gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik