episode#14

1.4K 61 106
                                    

Kapı bı anda açıldı.
Baekhyun du.

İçeri girip kapıyı kapattı.

-ağlamışsın.

Onu düşündüğümde hep olan buydu.

Yanıma yaklaştı.

-chanyeol'u da yanında istememişsin.

-ben yalnız kalmanın iyi geliceğini sanmıştım.

Öyle olmamıştı.

-yalnız kalmak isteme bı daha,sonra ağlıyorsun.

Galiba garip bı şekilde ona sarılmak istiyorum.

-bana sarılır mısın?

Bana olan adımlarını durdurdu.

-neden?

Sadece beni utandırdın şu an.

-neyse sağol.

Kızaran yüzümle ona yatakta sırtımı dönüp,duvara bakmaya başladım.
Utançla gözlerimi yumdum.

Bunu neden teklif ettim ki.
Bı dakika bı dakika şuan yanıma yatıp bana sarıldı mı? baekhyun bişey diyemiyorum sen harikasın.

-evet sarılabilirim.

Yorgunluğumu gidermek istiyosam baekhyun bire bir bı seçimdi doğrusu.

-&_&-

Karanlık odada gözlerimi araladım, yatakta gerindim ardından gözlerimi kaşırken dikleştiğim.

-baekhyun?

Fısıldadım, güzelce uykumu da aldım ama o nerde?

Ayağa kalktım,galiba uyuyamadı ve toplantı odasına gitti.

Odadan çıktım,koridor kapkaranlıktı.
Elimi duvara sabitleyerek merdiveni buldum ve zar zor indim dışardan vuran az ışıkla toplantı odasını buldum ve kapıyı açtım çok geniş bir oda olduğu için daha da karanlıktı.

-çocuklar.

Ses yoktu,o kapıyı da çektim.merdivenlere geldim.
Beni bırakıp gitmiş olamazlar dimi?burası çok korkunç.

En alt kata ulaştığımda bazı sesler duydum bu silah sesi ve bağırma sesleri.O anda aklıma bu gece gelicek adamlar olduğu dank etti.
Karanlıkta zorlanarak aşağı indim buradaki korkunç loş ışıkta ilerlerken kenarlarda duran Sandalyelerde oturan ağzı burnu kan adamlara bakıyodum bazıları uyanıktı ve bana bakıyodu bazıları yaşıyor muydu emin bile değilim.

Sonda duran çocuklara yaklaştığımda kyung soo beni fark etmiş olucakki bana baktı ve beni önüne aldı.
Ortada duran baekhyun'a baktım yüzünde biraz kan vardı,elinde silahla adamın kafasını ittirdi bı kaç kere.

-sen bilirsin.

O anda kulaklarım kapandı,ne olucağını biliceğimden bende gözlerimi yumdum.

Kulaklarımı kapatan eller olsada silah sesi gelmişti.
Ellerin teki açıldı ve biri kulağıma yaklaştı.

-seni sessiz bı yere götürüyim.

Kafamı salladım.
Omuzlarımdan beni geri doğru çekti ve yandaki duvarın arkasına ilerledik.
Xiu min,kris ve Suho bı camın önünde duruyorlardı,ayak seslerimiz çoğalınca bize döndüler.

-uyanmışsın.

Kafamı salladım.

Camın önünde durduk,içerde köşede bacaklarına sarılıp oturan bı çocuk gördüm çocuk dediğimde 18-19 yaşındaki bı erkek gibiydi.
Umarım bu tahmin ettiğim şey değil diye düşünüp yanımdakilere döndüm.

Mafia_yjuinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin