episode#46

1.1K 49 54
                                    

Gözlerimi zorla araladım, ışıklar gözümü rahatsız etmişti.
Elimin üstünde bir baskı hissettim. Gözlerimi oraya kaydırdım. Elimi elleri arasına almış başını da ellerimize yaslamış uyuklayan kocama bakındım.

Kurtulmuştum ve sonunda yanımdaydı. Ellerimi tutuyordu, beni bırakmamıştı. Yanımda olduğunu hep biliyordum, hissediyordum benimle olduğunu, beni sevdiğini- özlediğini mırıldanıyordu sürekli, şarkı söylüyordu duyuyordum.

Tuttuğu parmaklarımı yavaşça hareket ettirip yüzüne değdirdim. Yorgun görünüyordu,kendimi harap etmiş olmalı. Doğrusu oldukça aç hissediyordum bende.

Sesimi çıkartmak için yutkundum ve dudaklarımı araladım.

-baekhyun?

Biraz hareketlenip gözlerini açmadan dikleşti ve gözlerini tek eliyle kaşıdı. Sonunda gözlerine bakabilmiştim, o da benimkilere odaklanmıştı.

Bir anda gözlerinin dolduğunu görmüştüm. Onu ilk kez böyle görüyordum.

-sen uyanmışsın.

Mırıldandı. Yavaşça dudaklarımı kaldırıp tebessüm ettim.

-uyandım.

Dişlerini göstererek gülümsedi, ben işte bunun için yaşarım.

Bana doğru eğilip alnıma bir öpücük bıraktı ve saçlarımı okşamaya başladı.

-seni yalnız bırakmamalıydım.

Kendini suçlicağını biliyordum. Bunu istemiyordum.

-olucağı varmış baekhyun seninle alakalı değil. Hem şu an bunları konuşmak istemiyorum.

-açsın dimi? 2 gündür birşey yiyemedin ne de olsa.

Ben ne zamandır uyuyorum.

-ne zamandır uyuyorum?

-dün hiç uyanmadın,ondan önceki gün o gece uyudun işte dün ve bir de bugün.

Hava neredeyse kararmak üzereydi bayadır uyuyormuşum demekki.

-açım,hemde çok.

-hemen sana birşeyler hazırlayıp geliyorum.

Hızla ayaklandı.

-baekhyun?

Sonra da yiyebilirdik, yanımdan gitsin istemiyordum. Bana döndü.

-efendim güzelim?

-yanımdan gitmesen sonra yeriz.

-çocuklar aşağıda ondan rica ederim.

-oh burdalar mı?

Sevinçle mırıldandım,sonunda onları da görebilicektim. Gözlerimi bile halsizlikten tam açamazken yinede gülmek için çırpınıyordum.

-hemen gidip geliyorum.

Yaklaşık 5 dakika sonra odaya 12 tane adam akın etti.
Nasıl da özlemişim hepsini. Burda oluşları,sesleri, gülüşleri onlar benim ailem olmuşlardı. Hasta olduğum için daha da hassastım büyük ihtimalle ama burda olmaları beni ağlatabilirdi.

-güzellik uykundan uyanmışsın.(Chen)

-işe yaramış mı bari?

Kıkırdadım - kıkırdamaya çalıştım.

-malzeme bu ne kadar işe yarıyabilir ki?(xiu min)

Kaşlarımı yukarı kaldırıp güldüm.

-siz kendinize bakın,benim yu jin'im çok güzel.(chanyeol)

Mafia_yjuinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin