Baekhyun bebeğimin doğum günü özel bölümü olsun bu bölüm o zaman 😍❤️💗 bugün 2 bölüm paylaşıyorum hatta doğum gününün bir ayrıcalığı olmalı dimi😊
-yu Jin,kemik çorbası seversin dimi?
Mutfaktan sesi gelen xiu min'i dinledik hepimiz.
-evet,severim.
Oturduğum yerden ona cevap verdim.
Çocuklar bize gelmişti ben yemek hazırlayamıyodum ve dışarı da çıkamazdım.-geldi.
Elinde tepsiyle xiu min salona girdi, yanıma gelip tepsiyi kucağına koydu ve hemen yanıma oturdu.
Sağolsun benimle bı abi gibi ilgileniyodu, baekhyun bunu yanlış anlasada biz cidden yakın arkadaş olmuşuk.-aç ağzını.
Şirin sesiyle konuşup elini altına siper ettiği kaşığı bana yaklaştırdı öncesinde biraz üfledi bende ağzımı açıp yedirmesine izin verdim.
Diğer eline bı peçete alıp arada narince dudaklarımın kenarını silmeyi ihmal etmiyordu.
-güzel mi?
Sıcak çorbayı yutarken kafamı salladım.
-sağol oppa, tüm gün tek ihtiyacım olan buymuş galiba.
-ilaç gibiyim kabul.
Dedi ve güldü,bende onun bu haline güldüm.
-evet çorbaların ilaç gibi.
-merhemleri sürdün mü?
-sürdüm.
-baekhyun sürmedi mi kendin mi sürdün?
Kafamı salladım.
-kaba çocuk, sürse nolurdu sanki.
-dün gece o sürdü zaten.
-sabahta sürseymiş.
Fısıldaşıyoduk.
-sabahtan beri herşeyimi yaptı.buraya taşıdı,pilav yaptı, tuvalete taşıdı kaç kere, televizyonu açtı.
-iyi güzel ilgilenmiş seninle.
Güldü ve saçlarımı karıştırdı,bende güldüm.
Çorba bitmişti tepsiyi alıp mutfağa gitti.
-ne fısıldaştınız öyle?
Demin baekhyun'un yanında oturan chanyeol yanıma xiu min'in kalktığı yere oturdu.
-hiç.
Dedim, gözüm yan taraftaki hareketliliğe gidince elini kolunu chanyeol'a doğru sallayan baekhyun'u gördüm.
El sallar gibiydi ama daha sinirli ve sanki yapma der gibiydi.Chanyeol kafamı ona çevirdi.
-boşver onu,ne konuştunuz?
-hiç bişey chanyeol.
-ne?ikiniz başbaşa balayına gittiniz, haliyle merak ediyorum bende.
Çok garip baktım galiba.
-o benim yakın arkadaşım chanyeol.
-bilmem,belki yakınlaşırsınız falan.
-siz deminden beri baekhyunla bize baka baka bunu mu konuşuyodunuz?
Jeton dört köşe bende yeni düştü.
-yoo.
Yalancı chanyeol, gözlerini nasıldı kaçırıyo.kafamı bize bakan baekhyun'a çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik