episode#30 BBH🤤

1.2K 62 123
                                    

Yine bir Byun Baekhyun anlatımıyla sizinleyim,o aksiyonlu bölümü birde baekhyun'dan dinleyelim dedim 😋

Kapıyı açıp içeri göz attım, derin yırtmacın altıdan gözüken ince bacağı ve parıltılı elbisesiyle karşımda dikilen bu muazzam kadına cidden aşık olabilir miyim?
Bu kadar güzel olursa nasıl onu koruyabilirdim ki, prensesler gibi.

-çıkalım dicektim.

Onu tekrar süzüp yüzüne baktım, etkilendiğini belli etmemeye çalışması tatlı gözüküyordu.

-tamam.

O yanıma yaklaştığında, geçmesi için geri çekildim ve o ilerlerken yayılan harika kokuyu içime çekip peşinden ilerledim.

-baekhyun yola odaklanamazsan ben süriyim.

Chen'in arkamdan gelen feryadıyla yüzümde oluşan tebessümü saklamak için kafamı aşağı eğdim. Gerçekten bu olabilirdi,sadece ona bakmak istiyordum çünkü.
_

Anlam veremediğim elbiselerin içinde yürüyen kadın ve erkeklere baktım. Yu Jin olmasa bu saçmalıkta bir saniye bile durmam,modadan anlamıyor olabilirim ama bu moda olmak için fazla çirkin.

Yu Jin'in bakışlarını çok kez üstümde hissetmiştim,onun tepkilerini arada gizlice izleyip nelerin hoşuna gittiğini anlamaya çalışıyordum.
Sunucu sahneye çıktığında merakla sıradaki rezilliği beklemiştim.

-bu harika defilenin sahibini buraya davet etmeniz gerekmez mi sizcede?

Etraftan el çırpma sesleri yükseliyordu,gelen kişiyi merak etmiştim doğrusu,bunu sarhoşken yapmış olabilirdi.

-kim bong cha.

Duyduğum isimle vücumda olan titremeyi kontrol edemedim, podyumda bize doğru yürüyen güler yüzlü kadına baktım. Eskisi gibi parlak dişleri vardı ve uzun boyuyla dikkati üstüne çekmeyi çok iyi başarıyordu. Onu görmek berbat hissettiriyordu, benim gözümde hainin tekiydi. Sinirlendiğimi, şaşırdığımı, vücudumun gerildiğini hissediyordum onu gördüğüm an rutinini bozmayan kalbim artık sadece Yu Jin'e ait olduğunu kanıtlamıştı bana.

Kokteyl bölümüne geçildiğinde, köşedeki masamızda durmuş düşünüyordum. İçimde fırtınalar kopuyordu, Yu Jin onun bunca zaman adını duyduğu kadın olduğu anlamış olabilir miydi? Onu hayal kırıklığına uğramaya hızla devam ediyordum.

-baekhyun?

Sesi çok sessiz ve derinden gelmişti, kafamı kaldırıp ona baktım. Bu olanlar için üzgün olduğumu,ona çok güzel bir hayat sunmak istediğimi anlasın istedim. O kadını gördüğüme üzgün değilim,yu jin'i bu hallere düşürdüğün için,şu an ayakta durmakta zorlanıyormuş,eli ayağı birbirine dolaşmış; çaresiz gördüğüm için üzgün hissediyordum.

-efendim?

-eve gidelim mi?(yu Jin)

Yutkundu,çok zorlanıyordu. Bir sorun olmadığını anlasın istiyordum.

-işin bitmediyse duralım.(ben)

-ooh baekhyun?

Bu tanıdık sese sahip olan yüz'e döndüm. Bong cha'nın annesi bayan Kim'di, yılların yıkamadığı bir güzelliği vardı Bong cha da annesine benzerdi.

-merhaba bayan Kim.(yu Jin)

-baekhyun çok zaman oldu.

Bayan kim yanımıza yaklaştı. Sesimden emin olduğumda cevapladım.

-evet öyle oldu.

-siz?

Parmaklarıyla bizi gösterdi.

Mafia_yjuinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin