Üstümüzü bile değiştirmeden bara geldik zaten çok geç bitmişti.
Daha dün içtiğim için bugün içmicektim,baekhyun yavaş yavaş bir bardağı yudumluyordu.
Gerçekten içki içmeyi seviyorlar diye geçirdim içimden.-annem aradı bugün.
Herkes benim gibi tao'ya döndü, üzgün gözüküyordu.
-ne dedi?
Kris soğukkanlılıkla sordu,Tao kafasını kaldırıp ona baktı.
-seni sordu,iyimiyiz diye sordu,arada arayın dedi.
-oğullarını özlemiş olmalı.
-evet,xiu min ve kyung soo yu da sordu.
-canım halam sizden çok çekti.(xiu min)
Şaşkınlıkla onları izledim.
Kris ve Tao kardeş mi?xiu min de onların kuzeni mi?oha çok şaşırdım şu an.-Kris ve tao'nun annesi kyung soo'nun teyzesi oluyor.
Kulağıma fısıldayan baekhyun'a döndüm şaşkınlıkla. Ne kadar karışıklar böyle hiç belli etmiyorlar bile yani hiç söylemediler de.
Yavaşça şoku atlattım.-sen kimin nesisin?
Gözlerini yukarı çevirip biraz düşündü.
-ben ayrıyım.
-akraba değilsin onlarla yani.
-evet değilim, aile bağı olanlar sadece onlar.
Kafamı salladım.
-siz nasıl tanıştınız peki?
-ben önce krisle arkadaşım yani tao'yu da tanıyordum da krisle yakındım,sonra diğerleriyle tanıştım sonra da bazı olaylar yaşana yaşana bı araya geldik.
-bu işlere nasıl başladınız?
-zorunda kaldık,biz aslında 13 kişiydik. Jae sook abi en büyüğümüzdü onun bu işlerle uğraşan arkadaşları vardı. Bı gün onu öldürdüklerinde bizde bu işe karıştık sonra da devamı geldi zaten.
Doğrusu çok üzülmüştüm, baekhyun da biraz üzgün duruyordu. Böyle olduğunu bilmiyodum, başka birinin olduğunu, öldüğünü;çok şaşırdım bu olanlara şu an.
-üzülme geçti artık.
Beni teselli eder gibiydi onda olan gözlerimi ayırmadım,cidden çok güzel bir yüzü vardı.
-sen üzülüyor gibisin ama.
-artık üzülmüyorum biz intikamımızı aldık ne de olsa.
-baekhyun,bu işi bırakma şansın olsa bırakır mıydın?
Bende olan bakışları bı anlığına masaya kaydı,ardından tekrar beni buldu.
Düşünüyor gibiydi.
-bırakmam.
-neden düşündün?
-kaybetmekten korktuğum birşey var mı diye kontrol ettim.
Yutkundum,bu da ne böyle?beni kaybetmekten korkmuyor mu?yani ölmemden?
-benim ölmem sana korkunç gelmiyo mu?
-seni ben koruyorum,kaybetmicem ki.
İçimde oluşan garip sevinci yutmaya çalışsamda istemsiz bir şekilde tebessüm etmeme neden oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik