-baekhyun telefonun çalıyor.
Baekhyun'a yüzüncü kez seslensemde Su sesinden beni duymuyordu. Havuzdan sonra ondan önce eve girip banyo yapmıştım o da benden sonra gelip girmişti ki hala banyodaydı.
Telefon hala ısrarla çalıyordu.
Daha öncelerde onun telefonunu hiç açmamıştım ve buna karşı istek de duymamıştım ama şu an merak da etmedim diyemezdim. Bana bunun için birşey demezdi zaten. Bir şansımı denesem fena olmazdı.Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
-baekhyun,sonunda açtın seni çok özledim.
Duyduğum kadın sesiyle afalladım,ilk kez duyduğum bir sesti ve içimi huzursuz ediyordu. Yani Varya açmam açmam bir açarım karşıma çıkana bak.
-bebeğim neden cevap vermiyorsun, Busan'a geldiğini duydum bu gece bana uğramalısın.
Dediklerini idrak etmeye çalışıyordum. Boğazımı temizleyip konuşmaya karar verdim.
-ben baekhyun'un eşiyim de-
-ne eşimi? Ah o bahsettiği kadın sen miydin, baekhyun'a bu gece bana gelmesini söyle.
-siz kimsiniz?
-hah beni tanımıyor musun? Kocanın zevk aldığı bedenin sahibiyim, ona Emy dersen anlatır zaten.
Telefonun kapanma sesi kulağıma dolduğunda eş zamanlı olarak banyonun kapısı da açıldı ve bornozlu bir adet baekhyun gözüktü,ona döndüm.
Çok bozulmuştum, kocamın telefonunda böyle kadınların numaraları ne arıyor ki? Dediği şeye bak.-baekhyun?
-efendim hayatım.
-biri seni aradı.
Oldukça rahat gözüküyordu,ne diceğimi bilmiyordum vücudum kıskançlık duygusuyla yanıp tutuşuyordu.
-kim?
-seslendim ama duymadın,bende açtım.
-sorun değil yu Jin arayan kimdi?
Bir sorun olduğunu anlamış gibiydi. Canım sıkılmıştı anlaşılması zor değildi oldukça belli ediyordum.
-Emy.
Baekhyun bir anda duraksadı,bu ismi tanıyordu.
-ne dedi?
-bu akşam bana gelsin dedi, ona zevk veren vücudun sahibiyim dedi.
Morali bozulmuş gibiydi,benim gibi. Böyle soğuk bir tavır kullanmakta hata etmiştim galiba ama kıskançlığın yan etkisiydi bu.
-seninle tanışmadan önceydi.
Direk bir açıklamada bulunduğunda gerçekten bu kıskanma duygusu yüzünden çok kez lanet ettim, vücudum kıvranıyor bildiğin.
-önemsiz biri sevgilim,kafana takma.
-baekhyun kocamla ilgili böyle şeyler duyduktan sonra izin ver bir süre kafama takiyim.
Neden bu tepkiyi verdiğimi bilmiyordum, o lanet kadına baekhyun'un benim olduğunu göstermek istemiştim. Neden kocamın etrafı sürekli kadınlarla doluydu ki? Ben bu kadar kıskançken sinir bozucu oluyordu.
Ne ara yanıma gelip belime sarıldığını bilmediğim baekhyun'a baktım.
-kıskanmanı gerektiricek bir durum yok.
Telefonu hala elimdeyken ona bakıp konuştum.
-başka kadınların seninle ilgili konuşması sinirlerimi bozuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik