Kuzularıııımmm,size nasıl hasret kaldım 😥 çok üzgünüm baya bir süre yazamadım ama şimdi geri döndüm. Pek uzun olmasada yaptım birşeyler umarım beğenirsiniz ❤️💕❤️😘😘😍😍
-baekhyun?
-efendim?
-bu gece geç mi geliceksin?(ben)
-büyük ihtimalle. Sen görüşmeye mi gideceksin?
-evet gece biraz gecikebilirim de ondan dedim.(ben)
-yola çıkarken beni ararsın.
-ararım.
-görüşürüz.(baekhyun)
-görüşürüz aşkım.
Telefonu kapatıp dolaba gittim,bu akşam biraz uzak bir yerde iş görüşmem vardı ve ben büyük bı ihtimalle geç gelicektim. Hiç istekli olmasamda çalışmaya devam etmem lazım.
____Saat gece 00.55'i gösterdiğinde evin bahçesine arabamı park ediyordum tüm gün koşturmuştum ve yorgundum baekhyun'a sarılıp uyumaya ihtiyacım vardı ama hala gelmedi galiba.
Evin ışıkları sönüktü,arabadan inip evin kapısına doğru ilerledim.
Anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım ve içeri girip geri kapattım. Işığı yakmak için anahtara dokunduğumda yanmadığını fark ettim, elektrikler gitmişti galiba.
Ay ışığının aydınlattığı evde bir kaç adım attım ve sürüne sürüne merdivenlerden çıktım.
Elleyerek odanın kapısını bulduğumda yavaşça araladım ve içeri girdim. Bu süreçte flaş yakmakta mantıklı olabilirdi.
O anda gözüme yerde yanan mumlar ve gül parçaları çarptı. Bu da neyin nesiydi şimdi?Bir kaç adım daha atıp kapıyı kapattım.
-baekhyun?
Seslendim,bir kaç adım daha atıp gülsüz olan yerde durdum burda durmam gerekirdi galiba,yatak odamız harika olmuştu ama bunu kim yapmıştı?
-baekhyun evde misin?
Arkamdan omzuma dokunan elle sıçradım ve hemen arkama döndüm,derin bi nefes aldım baekhyun'du.
-baekhyun bunlar ne?neden burası böyle?
-süpriz yapmak istedim.
Baekhyun'a bakıp kocaman güldüm,bu çok özel bir davranıştı (hele ki baekhyun'dan). Kollarımı açıp hızla ona sardım,o böyle şeyler yapmakla uğraşıp kendini yormasaydı keşke.
-baekhyun.
Çok tatlı bir sürprizdi bu.
Geri çekildiğimde yüzüne baktım, o her zamanki şirin yüzüyle bana bakarken bende ona bakıp güldüm.-seni seviyorum.
-bende seni seviyorum.(ben)
-bunu ilk yaptığım için biraz zorlanıyorum ama, görmezden gel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik