episode#38 BBH😡

1.1K 51 84
                                    

Yu Jin'i takip edip yatak odamıza girdiğimde karnındaki şeyi yere fırlatırken görmüştüm onu.
Konuşmadan çözemiceğimizi fark ettiğim için ilk olarak ona sorumu yönelttim.

-noluyo?

Bana dönüp alaycı bir şekilde güldü,sinirden deliye dönmüş gibiydi.

-ne mi oluyor?hıh. Dün geceden beri senin şu kadınla fingirdeşmeni izliyorum baekhyun farkında değil misin?

Bana böyle sert bir itamda bulunmadan önce kendi içinde nedenini sorgulasa fena olmaz mıydı?

-bunu iş için yaptığımı anlamicak kadar saf mısın yu jin?

Sesimi yükseltmiştim. Benimde kızdığım durumlar vardı ama ondan açıklama bekliyordum öncelikle böyle sert konuşmuyordum.

-seni uyardım baekhyun,beni umursamadın bile. Tüm gece seni bekledim farkına bile varmadın.

Oysaki gece odaya gelmiştim ama xiu min ve o aynı yatakta uyumakla meşguldü. Oldukça uçlarda uyumuş olsalarda bizim yatağımızda karımı benim yerimde yatan başka biriyle uyurken görmek gerçekten benim de sinirlerimi oldukça çok bozmuştu.
Ama bunu şimdi dile getirirsem,ona güvenmediğimi düşünebilirdi,ona çok güveniyordum böyle birşey düşünmesini istemezdim.

-işim için iyi olan bu.

-bizim için iyi değil ama.

Bana bu çirkin itamlarda bulunmak bizim için iyi miydi sanki?

-sen bu işi isteye isteye evlendin benimle yu Jin.

Ne kadar bağırıyor olsamda,hakaret vari konuşmuyorum.

-senin işin karının gözü önünde başka bı kızla yakınlaşmak değil baekhyun.

-bu kadar abartman beni çıldırtıyo yu Jin kes artık.

Belki de konuşmayı şimdilik kesmek iyi bir fikirdi.

-abartmak mı?ya sen delirdin mi? Az bile diyorum sana şu an. Susup susmicağıma da ben karar veririm.

Az mı? Bu kadar ne yapmıştım ben? Bu muamele de neyin nesiydi? Ben bilmeden kızla mı yatmıştım.

-kızla yattığımı falan mı zannediyosun sen,bu ne saçma bir tavır böyle ya.

-birde yatsaydın baekhyun.

Dediği şeyi bir saniye bile düşünmeden cevapladım.

-merak etme o kızın daha altıma girmek için zamanı var.

Gözlerinin dolduğunu görmüştüm,o an ağzımdan çıkanı az da olsa idrak ettiğimde yaptığım hatayı daha tam anlayamadan yu Jin azalan sesiyle konuşmuştu.

-baekhyun ne diyosun sen?

-sen gayet iyi duydun ne dediğimi. Eğer benimle evli kalıcaksan bu kızı ve ikimizin yakınlaşmalarını kabullenmek zorundasın.

Daha da batırmaya devam ediyordum. Gözlerindeki hayal kırıklığını görüyordum.

-Hayır baekhyun ben bunu kabullenmicem ve sende bir daha bu kızla yakınlaşmicaksın.

-bana emir verme hakkını nerde görüyosun sen?sana kes sesini dedim. Gerekirse o kızla yatıcam da ve sen buna sessiz kalıcaksın.

Beni şuracıkta öldürse gıkımı çıkaramicak kadar ileri gitmiştim. Sinirim yüzünden geri de dönemiyordum. En başında bana öyle kötü şeyler yakıştırmamış olsa bu hale gelmezdim ama-

-bunu yaparsan senden ayrılırım. Ben senin karınım benden ne istediğine dikkat et.

Duyduğum şey bende şok etkisi yaratırken vücudumu saran korkunun esiri olup kolunu tuttum ve sıktım.

Mafia_yjuinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin