Biricik kuzularım, bu haber sizi şaşırttı büyük ihtimalle. Kusura bakmayın lütfen. Yaklaşık 2 aydır bölüm paylaşmadığımı farkındayım, nedense bir kopukluk yaşıyorum. Başka hikayeler yazıyorum, taslağım dopdolu ama mafia_yjuin'i yazamıyorum. Aklımda en başından beri olan finali yapıp daha da uzatmak istemiyorum.
Zaten büyük ihtimalle finali yayımlamadan önce yeni kitabımı yayımlarım umarım onda da sizinle beraber olabiliriz.
Kusuruma bakmayın sizi çok seviyorum~
❤️Doktorun evine kadar gelmiştik. Baekhyun'u odaya götürmüşlerdi, içeri girmek istediğimi bin kere tekrar etsem bile çocuklar beni alt kata indirmişti.
Onu orda bırakmak istemiyorum, yanında olmam gerekiyor şu an.Koltuklarda tedirgince oturan çocukların etrafında kaçıncı turumu tamamladığımı bilmeden halkalar çiziyordum.
Sadece acı çekip çekmediğini bilmek istiyorum, bir kere yüzünü görsem en azından.-arkadaşlar.
Doktor yanımıza gelmişti, koşarak ona doğru ilerledim. Sanırım ağlamak üzereydim, şu an baekhyun'dan başka birşey düşünemiyordum.
-kurşunu çıkarttık, bir kaç güne düzelir bacağı ama basmasın üstüne.
Hepimiz adamı onaylarken. O yavaşça gitmişti, hızlıca onun geldiği odaya adımladım. Sanki yüreğim ağzımda atıyordu.
Kapıyı hemen açtım ve odaya girdim, uzanıyordu. Yüzü biraz buruşmuştu sanki, canı kim bilir ne kadar acımıştı.
Hızla yanına adımladım, baekhyun'u yatakta görmek en son isticeğim şeydi.O hep güçlüydü, hep o korurdu, şimdi böyle savunmasız kalması içimi parçalıyordu.
Onu böyle gördükçe içimde kocaman bir öfke yığını büyüyüp gidiyordu, o beni bıçaklayan herifi kendi ellerimle öldürmek istiyordum hepsi onun suçuydu, Lauro içinde aynı hisler içimde dönüp duruyordu.Yanına oturdum ve elini yakaladım, yüzüme samimiyetle bakmıştı.
-hayatım iyi misin?
-iyiyim, merak etme.
_____
Hepimiz odada toplanmıştık, bir plan yapıcaklardı.
-ileri gitmeye başladılar, artık biz de B planına geçelim.(baekhyun)
B planı mı? Bunca zaman bir plan üzerinde gittiklerini düşünmüyorum ama bu B planı nedense tehlikeli hissettiriyor.
-Yu Jin, bize yardım etmen gerekicek.
Beni işlerine karıştırmaktan hoşlanmazlardı ama bu sefer içlerinde olucak olma fikri benim hoşuma gitmişti. En azından içimdeki öfke biraz olsun hafiflerdi.
Başımı olumlu anlamda salladım. Baekhyun elimi sımsıkı tutuyordu, kendimi cidden bu konuda suçlu hissediyordum. Benim kuzenim bunu kocama yapmıştı.
••••••••••••
-Babaanne.
Bağırarak bana yaklaşan minik çocuğa baktım. En küçük oğlum Taeyong'ın tek çocuğu min ah'tı.
Taeyong aynı baekhyun'a benziyordu, huylarının bir çoğu da aynı baekhyun'du.Kollarımı ona sardım, o da minik kollarını bana sarmayı denemişti. Onlar eve geldiğinde mutluluktan ne yapıcağımı şaşıran ben bugün halsiz hissediyordum.
İçimde dönüp dolaşan düşünceyi yanıma gelen kızımla kestim. Yuri bizim en büyük çocuğumuzdu ve ayrıca tek kız çocuğumuz da oydu. Baekhyun için her zaman farklı bir yeri vardı Yuri'nin. Yuri evlenirken baekhyun'un tüm gece ağladığını hiç unutamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik