episode#21

1.1K 64 85
                                    

Lütfen bu bölüm için bana sövmeyin!😂🧚❤️

3 gün sonra:

Baekhyun uyuduğunda telefonumdan gözümü kaldırıp ona baktım,uykum yoktu ve uyumamıştım.

Damağım kurulduğunda yavaşça yataktan kalkıp, aşağı indim. Masada duran sürahiden kendime Su koyup yavaşça yudumladım.

Odaya geri dönmek için adım attığımda ağzımı kapatan siyah eldivenli elle sert bi bedene değdi sırtım.
Kalbim yerinden çıkıcak gibi atıyordu,korkudan vücudumun her yanı titriyordu. Bu koku baekhyun değildi çok sert bı parfümdü bu tanıdık değildi.

Beni sürükleyip evden çıkarttı ve evin kapısını kapatmadı,beni kapısı açık duran arabaya yaklaştırdı binmemek için ayaklarımı yere sabitlemeye çalıştım.
İçeri sokmayı denedi bir kere, olmayınca sertçe ağzımı bıraktı ve beni içeri fırlattı kafamı karşıdaki kapıya vurdum. Dudağım sızladı ve sıcak bir sıvı kenarlarına yayıldı.
Kolumu tutan sert el beni koltuğa oturttu.

Tanımadığım 3 adamla aynı arabadaydım, korkudan ölmek üzereydim. İçim titriyordu ve canımda acıyordu.

-siz kimsiniz?

Cevap vermediler,sadece bana bakmakla yetindiler.

-beni nereye götürüyorsunuz?

Birşey desenize,ben nereye gidiyorum?

Araba durduğunda kapıyı açtılar ve beni indirdiler. Burası tanıdıktı ,hatta hatta ben burayada daha önce geldim. burası min hyuk'un evi biz burda ne arıyoruz?

-yürü.

Adam beni itekledi,korksamda min hyuk kötü bı adam değil gibiydi. Bir yanlış anlaşılma olmalıydı,umarım öyle olmuştur.

İçeri girince büyük salonda min hyuk ayakta duruyordu. Bizim ayak seslerimiz gelince hemen bizim olduğumuz tarafa döndü.
Kocaman güldü, ardından bı anda yüzü düştü.
Bir kaç adım yaklaştı.

-ayakta kalma otur.

Gösterdiği ihtişamlı masadaki sandalyeye baktım,o tarafa ilerleyip oturdum. Şeker gibi korkuyordu bu ev.

-hangisi aldı seni?

Bu sakın hali beni de sakinleştiriyordu. Ondan şu an için korkmuyordum.

Elimle o adamı gösterdim. bendeki yumuşak bakışları onu bulurken korkunç bı hal aldı.

-size onun bir teline zarar gelmicek demiştim.

Silahını çıkartıp sertçe o adamın ayaklarına sıktı,Adam acıyla bağırdı ve yere yığıldı.

-çıkın.

Bağırdı. Kıpkırmızı olmuş gözlerimle korkuyla ona baktim,aniden bana döndü ve tekrar tebessüm etti.
Çok korkunç bı hali vardı.
Bana yaklaşıp karşıma sandalye çekip oturdu. ağlamak istiyorum.

-bana korkuyla bakma,senin canını yakmıştı ne yapsaydım?

-ben neden burdayım?

Güldü.

-sonunda kavuştuk.

Delirdi mi bu adam?

-min hyuk baekhyun uyuyorken beni evime geri bırakın, uyanır ve burda olduğumu anlarsa çok kötü olur.

Sinirle ayaklandı, bağırmaya başladı.

-o heriften bahsetme.

Sandalyeye tekme attı.

Mafia_yjuinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin