Son damlaydı bu.
Bu kız bugün haddini aşmıştı kocamın yanağından da öpmüştü daha ne olsun?Hızlıca odanın kapısından çıktım, bu şey hala karnımdaydı yakalanmamak için geri takmıştım,terasa açılan kapıya geldiğimde ikisi içeri giriyordu.
Sinirle baekhyun'a baktım.-unni bir sorun mu var rengin atmış.
Gözlerimi kıza çevirdim, ağlamak istiyorum. Bu kız kocamı öptü ve ben bunu izlemek zorunda kaldım çok ağlamak istiyorum.
-yok,iyiyim.
-xiu min nerde?(baekhyun)
Kafamı gergin tavrıyla bana soru soran Baekhyun'a çevirdim.
-burdayım.
Xiu min yanımıza geldi.
-ben seni odana çıkartıyim alien.
Baekhyun bana bakarken "hayır" anlamında kafamı salladım ve pek umrunda olmamıştı kızla birlikte gitmişlerdi. Dudaklarımı dişlerken gözlerimi yere eğdim.
-gel odaya gidelim.
Xiu min beni odaya çıkarttığında kendimi yatağa bıraktım,çok sinirliydim ve sadece uyumak istiyordum.
Beni umursamamıştı bile. Ne yaptığını sanıyordu inan anlamıyordum, sabrımın sınırlarını merak ediyorsa çoktan aştığını bilse iyi ederdi, çileden çıkmış gibi hissediyordum hatta.•••
Kız gittiğinde hızlıca odaya çıktım baekhyun'da peşimden gelmişti. Üstümdeki tişörtü hafif yukarı kaldırıp karnımdaki şeyi çıkarttım ve yere fırlattım.
-noluyo?
Baekhyun'a dönüp alaylı bir şekilde güldüm.
-ne mi oluyor?hıh. Dün geceden beri senin şu kadınla fingirdeşmeni izliyorum baekhyun farkında değil misin?
Sesimi yükselttim. Bir açıklaması olmasını umuyordum.
-bunu iş için yaptığımı anlamicak kadar saf mısın yu jin?
O da bağırdı. Açıklama yapmak yerine birde kızıyor muydu? Ne zamandan beri işi kızlarla flört etmek.
-seni uyardım baekhyun,beni umursamadın bile. Tüm gece seni bekledim farkına bile varmadın.
-işim için iyi olan bu.
-bizim için iyi değil ama.
Bizi hiç önemsemiyor muydu? Birde gözü dönmüş gibi bağırıyordu.
-sen bu işi isteye isteye evlendin benimle yu Jin.
-senin işin karının gözü önünde başka bı kızla yakınlaşmak değil baekhyun.
-bu kadar abartman beni çıldırtıyo yu Jin kes artık.
-abartmak mı?ya sen delirdin mi? Az bile diyorum sana şu an. Susup susmicağıma da ben karar veririm.
Bir adım yaklaştı,ikimizde çok sinirliydik. Baekhyun'u bana karşı uzun zamandır bu kadar sinirli görmemiştim,benim kıskanç biri olduğumu da biliyordu ama kendini hiç geri çekmiyordu.
-kızla yattığımı falan mı zannediyosun sen,bu ne saçma bir tavır böyle ya.
-birde yatsaydın baekhyun.
-merak etme o kızın daha altıma girmek için zamanı var.
Gözlerim dolduğunda çok şaşkındım,bu da ne demekti böyle. Baekhyun bunu diyebilicek kadar beni önemsemiyor muydu? Zamanı var? İlerde olucağı anlamına mı geliyor bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
FanfictionBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik