Sabah gözlerimi araladım,belime dolanmış olan iki kol biraz daha uyuma isteği versede artık kalkmam gerekirdi galiba. Dün peşimden odaya gelip yanıma uzanmış ve bana sımsıkı sarılıp bana zor dakikalar yaşatmıştı. Herşeyi kabullenmek çok zoruma gidiyordu ama ona karşı yaşadığım aptalca bir çekim yüzünden geri kalamıyordum, tavrımı belli edemiyordum.
Baekhyun'un kollarını yavaşça çözüp ona sırtım dönük yatağa oturup ayaklarımı aşağı sarkıttım.-günaydın.
Telaşla baekhyun'a döndüm.
Ben hareketlenince uyandı galiba, ürküttü beni.-günaydın.
Yatakta duran elime dokunan eline dönmemle beni kendine çekip geri yatmamı sağladı.
Oldukça yakın duran yüzlerimiz bana onun yüzünde küçük bir seyahate çıkma izni vermişti.-neden böyle hissediyorum?
Mırıldandı, dudaklarına baktım. Bu kadar güzel bir ağız olamazdı galiba,bak cidden.
-nasıl?
Kelimem bitince gözlerimi gözlerine odakladım,o da 3 saniyeliğine dudaklarıma bakıp geri gözlerime döndü.
-boşver.
Oha ya, ayıp. Merak ettir ettir sonra boşver de.
-nasıl baekhyun?
Sabırsızca sordum. O da benim gibi mi hissediyo acaba?böyle şu an kalbi çok mu hızlı atıyor dicemde birbirimize yapışık olduğumuz için aynı hızda atan kalperimizi hissetmek zor değil. O zaman,şu an beni öpmek istiyor olabilir mi? Ya da ömür boyu yüzüme bakmam istiyo mudur acaba?benim gibi.
-benden uzak kalma,tamam mı?
Buna istekliydim de zaten. Çok şevkatli bakıyordu.
-tamam.
Saçımı okşadı,bu çok hoşuma gitti.
Kafamı arkadan tutup boynuna bastırdı,bende kafamı boynuna gömdüm.
Harika kokusu tüylerimi diken diken ederken,aklıma bir sürü soru istila etti. Biz neden bu haldeyiz ya da ben ona karşı ne hissediyorum?
Asıl soru bu,ben ona birşey mi hissediyorum,ne hissediyorum?-bence bana aşık oldun.
Ne? sesli mi konuştun. Olamaz hayır hayır.
Dehşete düşmüş ifademle baekhyun'a baktım.-ben sesli mi düşündüm?
Sevimli yüzüyle kafasını salladı.
Kafamı boynuna gömdüm,bu yüzümü saklamam için iyi bir yoldu.-beni sev.
Fısıldadığında şaşırmıştım. Bunu benden neden istiyor ki? Severim tabii yani neden olmasın da.
Tekrar geri çekilip yüzüne baktım, oldukça ciddiydi.-neden?
Hiç tereddüt etmedi.
-bende seni sevicem, hissediyorum.
Bu duyduğum en cool çıkma teklifiydi. Birbirimizi aynı anda sevip sevgili olmak iyi fikir.
-bunu yapabilirim galiba.(ben)
Ben bunu bir süredir yapıyorum da neyse hemen atlamış gibi olmiyim.
-ben neredeyse bitirdim.(baekhyun)
Ne?beni seviyor mu?bitirdim derken. Neyi? nasıl? Bitmez ki öyle. Ben böyle olursa heyecandan ölürüm ki.
-ne -nasıl?
-biz sevgili olalım.
Burda hem arkadaş olduk,hem dost olduk,hem flört ettik şu anda da sevgili oluyoruz. Çok hızlıyız maşallah,bizden hızlısı mezarda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia_yjuin
Hayran KurguBen hayatımı değiştiren mafyayla Byun Baekhyun'la tanıştım. Exo-mafya Güzel kapağımız❤️??= @kgigik