*W biurze szefowej strażników.*
Ja: Em... . Dzień dobry. Czy tutaj jest szefowa Hajime, Seitarou i Yamato?
Kobieta: Tak zgadza się. Chodź nie bój się.
Ja: Dobrze... .*Drzwi zamknęły się głośno.*
Kobieta: Witaj. No.08 jestem Momoko Hyakushiki. Możesz mówić mi po imieniu. I mam dla Ciebie pytanie.
Ja: Miło poznać Momoko. Ja dokładnie mam na imię Daria ale wolę jak każdy nazywa mnie Darka. I jakie to jest pytanie?
Momoko: Czy Hajime coś o mnie mówił?
Ja: Nie a dlaczego?
Momoko: A myślałam, że powie idź do "Piękności mojego życia".
Ja: Jesteś zakochana w Hajime?
Momoko: A jak! Tylko dziewczyny mogą nawzajem wymieniać się takimi informacjami.
Ja: Rozumiem.
Momoko: A ty czy też zakochałaś się?
Ja: No mam na oku jedno z celi.
Momoko: Który?
Ja: Dobra. Jest to Uno.
Momoko: Dobrze. Ale wracając do głównego tematu. Już twoi rodzice zostali powiadomieni co się stało i pieniądze z ubezpieczenia zostały już wysłane na konto twoich rodziców.
Ja: Zrozumiem. I nie chcę o tym przypominać.
Momoko: ALE JAK ON MÓGŁ CI TO ZROBIĆ?! SPECJALNIE DLA CIEBIE ZMIENIŁAM KILKA ZASAD! I HAJIME ZŁAMAŁ NAJWAŻNIEJSZĄ Z NICH!
Ja: Wow. Specjalnie dla mnie? Jestem zaskoczona.
Momoko: Muszę utrzymywać jakoś. I, że jesteś jedyną na tą chwilę obecną dziewczyną to musiałam pozmieniać te zasady.
Ja: Dobrze.
Momoko: A poznałaś wszystkich więźniów?
Ja: Nie. I nie wiem czy będę mogła poznać.
Momoko: A dlaczego?
Ja: Chłopaki nie chcą się zgodzić.
Momoko: Po prostu nie chcą Cię stracić.
Ja: Martwią się o mnie. Jak wrócę powiem, że są uroczi.
Momoko: A jak Hajime znów coś będzie chciał od Ciebie to powiedz, żeby przyszedł do mnie. Dobra?
Ja: Dobra.
Momoko: Możesz już wrócić do celi. Seitarou już czeka na Ciebie na korytarzu.
Ja: Dobrze.
Momoko: Do zobaczenia.
Ja: Do zobaczenia.************************************
Już pierwsza rozmową z ich szefową i już ją polubiłam.
Oczekujcie następnej części.
Do zobaczenia.
Papa.
CZYTASZ
Nowa przygoda z Nanbaka [Zakończone.]
FanfictionOtóż to jest kolejna nowa książka. Tym razem wyląduję w więzieniu Nanbaka. Zostanę przedzielona do bloku 13 i do celi 13 gdzie będą na mnie czekać czwórka chłopaków. Jesteście ciekawi jak tam wylądowałam. Właśnie tutaj wam wyjaśnię. Oryginalnymi aut...