200 część i koniec

103 6 3
                                    

Narrator: Dziś jest dzień w którym Darka opuszcza raz na zawsze więzienie Nanba.
Po tylu rozprawach w końcu udało się.
Feliksowi i Lovino udało się uniewinnić Darkę.
Ale niestety nie udało im się to samo z chłopakami.
Cała czwórka nie chciała, żeby Darka od nich odeszła, ale Hajime musiał to im robić.
Podczas pożegnania Darka obiecała im, że spróbuje w całej swojej siły wyciągnąć ich stąd.
Niestety chłopaki nie mogli jej obiecać nic, bo Hajime z Yamato zabrali Darkę na zewnątrz.
Darka odleciała z Feliksem i Lovino do domu.
Wieczorem w Nanbaka cała czwórka postanowiła uciec z stąd i odnaleźć Darkę.
Czy im się udało?
Jak widać to tak, bo rano Hajime, Yamato i Seitarou podczas kontroli zobaczyli, że ich nie ma w celi.
Zgłosili alarm, ale na marne.
Nigdzie ich nie było w Nanbaka.
Najgorsze jest to, że nikt ich nie zauważył gdzie uciekali i nawet na kamerach nikt ich nie zauważył.
Teraz nikt z stamtąd nie wie gdzie oni są i jak uciekli niezauważeni.
Ale ja wiem, że na tą chwilę obecną chłopaki szukają kogoś kto mógłby podrobić dla nich paszporty by móc polecieć do Polski.
By być razem z Darką w jednym miejscu razem.

************************************

Z oto tą częścią kończę "Nowa przygoda z Nanbaka".
Wszystkich napisanych części jest 200.
Tak 200 części napisanych przez ze mnie.
Chciałam podziękować wam wszystkim za to, że byliście ze mną do końca.
Za to, że chętnie czytaliście i głosowaliście te części.
Mnóstwo miałam pomysłów, aż do pewnych momentów, które były.
Brak pomysłów i weny niestety musiały pokazać się kilkakrotnie jak widzieliście.
Chcę podziękować osobom, które same dały pomysły na poszczególne części, w których już im podziękowałam, ale teraz chcę ponownie im podziękować.
Chcę jeszcze raz podziękować za to, że przyjęliście mile te opowiadanie.
Może zrobię tego dokończenie, ale nie obiecuję na 100%.
Jeszcze raz wam dziękuję za co, że "Nowa przygoda z Nanbaka" miała 200 części, ponad 17,2 tys. odczytów i 1,59 tys. głosów.
Więc... .
Oczekujcie następnej części przy innych opowiadaniach.
Do zobaczenia.
Papa.

Nowa przygoda z Nanbaka [Zakończone.]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz