*LOKALIZACJA: Włochy.*
*MIEJSCE: Lotnisko w Neapolu.*
*OSOBY: Lovino i Darka.*************************************
*Na lotnisku.*
Lovino: W końcu jesteś.
Ja: Wiem o tym Lovino. Niestety było godzinne opóźnienie spowodowane chwilowo złą pogodą.
Lovino: Rozumiem Darka. Teraz chodź musimy pojechać do mojego domu zanim Felicjano przyleci.
Ja: A gdzie był Feli?
Lovino: Nie pamiętam dokładnie gdzie był, ale pamiętam, że to były jakieś kursy kulinarnie.
Ja: Aha. A jeszcze jedno musimy zrobić zanim Feli przyleci.
Lovino: Co to jest dokładnie Darka?
Ja: Muszę dokupić kilka ubrań.
Lovino: Czyli będziesz musiała chodzić po sklepach, a ja za Tobą z torbami?
Ja: Chyba nie. Ja pójdę po sklepach, a ty możesz pójść poszukać jakieś dobrej pizzy.
Lovino: Masz ochotę na pizzę?
Ja: Tak a co?
Lovino: Pytam się tylko. I jakie masz jeszcze inne zachcianki?
Ja: Tiramisu i lazania. I nie wiem co jeszcze... . A już wiem i na dobre domowe spaghetti.
Lovino: Dobrze. Lepiej wiedzieć niż Ci robić coś czego nie lubisz.
Ja: Właśnie tak myślę. A jak tam relacje z Antonio?
Lovino: Kolejnego focha ma.
Ja: Z jakiej przyczyny?
Lovino: Bo znowu wsadziłem mu do jego tyłka jego ulubioną potrawę bo mnie ponownie wkurzył i za to, że wolę Ciebie niż niego.
Ja: Powiem Ci, że nie dziwię, żeby był na mnie zły i wściekły.
Lovino: Specjalnie nie pokazuje tego przy wszystkim, a późnej to pokazuje przy Francisie i Gilbercie.
Ja: Aha... . Jestem ciekawa kiedy zrezygnuje z tego.
Lovino: Ja też. Niech zrozumie, że wolę spędzać czas i być przy Tobie Darka.
Ja: Ty nie powiesz tego Antoniemu?
Lovino: Nigdy tego mu nie powiem. Niech sam się do myśli tego.
Ja: Okej.
Lovino: To do domu mojego najpierw, a późnej zakupy?
Ja: Tak.
Lovino: To teraz kierunek mój samochód.************************************
Część może być krótka bo piszę to na szybkiego.
I macie tak późno bo muszę robić prace kontrolne z matmy i polaka.
Więc musicie mi to wybaczyć, że będą części późno wstawianie przez ten tydzień i prawdopodobnie jeszcze będzie to trwało następne dwa tygodnie.
Więc... .
Oczekujcie następnej części.
Do zobaczenia.
Papa.
CZYTASZ
Nowa przygoda z Nanbaka [Zakończone.]
Fiksi PenggemarOtóż to jest kolejna nowa książka. Tym razem wyląduję w więzieniu Nanbaka. Zostanę przedzielona do bloku 13 i do celi 13 gdzie będą na mnie czekać czwórka chłopaków. Jesteście ciekawi jak tam wylądowałam. Właśnie tutaj wam wyjaśnię. Oryginalnymi aut...