* LOKALIZACJA: Nanba.*
* MIEJSCE: Stołówka.*
* OSOBY: Darka, Uno, Jyugo, Nico, Rock i ktoś.*************************************
*W stołówce.*
Ja: Ach jak przyjemnie zielono tu i tam... tiru tiru tiru, tiru tiru ru... ach jak przyjemnie zielono tu i tam... .
Uno: Miłość co ty śpiewasz?
Ja: Moją własną wersję piosenki "Ach jak przyjemnie" autorki Ireny Santor.
Uno: Rozumiem.
Jyugo: Tu jest tak zielono jak Nico włosy.
Nico: Zgadzam się. Wszędzie jest kolor moich włosów.
Ja: Kolor zielony kojarzy mi się z Tobą Nico i Seamusem.
Czwórka: KIM?!
Ja: Seamus. Jeden z braci Kirkland.
Rock: Czekaj był Allistor,..... .
Ja: Arthur też powinien być, ale go kucharze wyrzucili.
Uno: To będzie chyba trzeci. Tak myślę po twoich opowiadań Darka.
Ja: Zgadza się. Ich jest chyba sześciu.
Czwórka: Aha... .
Ktoś: Darka jesteś na zielono ubrana.
Ja: Zgadza się Seamus.
Seamus: Zielony wszędzie ma być i... . KIM JEST TA OSOBA O ZIELONYCH WŁOSACH?!
Ja: Seamus poznaj moich towarzyszy celi. Blondyn to jest mój chłopak Uno.
Czarnowłosy to jest Jyugo. Zielonowłosy to jest Nico. A fioletowo-włosy to jest Rock.
Seamus: Miło was poznać.
Czwórka: Nawzajem.
Rock: To co jest do jedzenia?
Seamus: Naszykowałem Irlandzki gulasz, Łosoś curry z salsą owocową, Fish and chips, Irish stew, Coddle, Champ, Boxty, Crumble z kurczakiem i serem pleśniowym, Sałatka z tuńczyka, Sałatka z awokado i kraba, Irish chowder, Irish stew, Jagnię po walijsku, Shepherds pie, Cornish pasties, Bubble and squeak, Kurczak koronacyjny, Saussage Rolls, Steak and kidney pie, Irlandzka wołowina na zimno, Chowder z kurczakiem i dzikim ryżem, Wołowina po irlandzku, Cobbler pomidorowy, Rostbef i pudding Yorkshire, Duszona goleń jagnięca, Chlebek bananowo-orzechowy, Ciasteczka imbirowe z migdałami, Ciasteczka lemon curd, Placek morelowo-orzechowy, Ciasteczka imbirowe, Ciasteczka cukrowo-waniliowe, Apple crumble, Crumble z owocami leśnymi, Triffle, Crumble brzoskwiniowe, Pudding owocowy, Chocolate fudge cake, Pudding cytrusowy, Krówki czekoladowo-pistacjowe i Chocolate fudge cake.
Rock: Ponownie się najem.
Czwórka: Jak zawsze. Hahahaha.************************************
Wiem, że opublikowałam w poniedziałek, ale to było przez przypadek.
Podczas pisania zamiast dać zapisz to opublikuj.
TO BYŁO PRZEZ PRZYPADEK!
W końcu napisane jest kolejna część.
Wena jest i wolę, żeby nadal tak było.
A jak byłam ubrana?
Właśnie tak byłam ubrania mniej więcej.Więc... .
Oczekujcie następnej części.
Do zobaczenia.
Papa.
CZYTASZ
Nowa przygoda z Nanbaka [Zakończone.]
FanfictionOtóż to jest kolejna nowa książka. Tym razem wyląduję w więzieniu Nanbaka. Zostanę przedzielona do bloku 13 i do celi 13 gdzie będą na mnie czekać czwórka chłopaków. Jesteście ciekawi jak tam wylądowałam. Właśnie tutaj wam wyjaśnię. Oryginalnymi aut...