15- Kutlama Günü

2.5K 86 11
                                    

Giray beni eve bırakmayı teklif etti. Tabiki reddetmedim arabam yoktu. Ayrıca evime çok uzaktı. Ev demişken lüks sitedeki evi görünce hakkımda düşündükleri iyice pekişmiş olacaktı. Halbuki Asaf amcanın Gamze 'ye hediyesi zaten hep böyle hediyeler alır. Ev araba, mücevher ve pahalı olan herşey... Sevgisini böyle gösteriyordu.

Mavi spor arabanın içinde gergin bekleyişim sürüyordu.

-Müzik açabilirmiyim?

Dedim. Sıkılmıştım. Giray sadece araba kullanıyordu. Yüzüme bakmadan Aç dedi. Radyoyu açtım. Sevdiğim bir müzik çalıyordu. Mutlu olmuştum.

(Halsey & G-eazy- Him & I)

Kendimi müziğe kaptırmıştım. Biraz daha ses açmak istemiştim birden Giray'la parmaklarımız birbirine değdi. Oda bende ses düğmesine birleşen parmaklarımızı hızla geri çektik. Giray söze girdi

-Müziği duyunca pek bir mutlu oldun. Sesini açmak istemiştim.

Oha bu kadar bellimi oluyordu mutlu olduğum. Ayrıca Giray neden açıklama yapma gereği duydu ki. Zaten yanlışlıkla olduğunu anlamıştım.

-Radyoda sevdiğim bir parçayı duymak beni mutlu ediyor.

-Özellikle radyoda mı?

-Evet. Tamamen kontrolüm ve isteğim dışında.

Gülümsedi. Bana baktı.

-Sana katılıyorum.

O demek yakışıklı patronum benimle aynı fikirdeydi. Bense hala kulağım müzikte gülümsediğimi fark ettim. Kendime çeki düzen verdim.

Kapının önüne geldiğimde. Giray camdan eve baktı.

-Güzel bir evmiş.

-Öyledir. Bıraktığınız için teşekkür ederim.

Onu eve davet etmedim tabikide. Kibar bir kız değilim zaten böyle bir iddam olmamıştır. Emniyet kemerini açtım. Bana bakıyordu.

-Senle ilgili bir şey öğrendim.

-Nasıl yani?

Gözüyle arabanın radyosunu işaret etti. Şu müzik meselesi.. Ona kontrolüm dışında sevdiğim müziğin çalmasının beni mutlu ettiğini demiştim.

-Ama bende karşılığında birşey öğrendim.

Kaşını çatıp bana baktı. Bana yaptığı hareketi yaptım gözümle radyoyu gösterdim. Çünkü oda bana katıldığını söylemişti benim gibi düşüyordu. Sana katılıyorum demişti.
Gülümsedi. Kafasını hafifçe öbür tarafa çevirdi. Bende gülümseme engel olamadım.İyi akşamlar dedim karşıya geçtim arabamı fark ettim. Ben gelmeden arabam gelmişti. Arkamı döndüm. Filimli camlardan Giray'ı göremesemde beni gördüğünden emindim. Teşekkür ederim anlamında başımı ve belimi eğdim vuran rüzgar saçlarımı yüzüme getirmişti. Kulağımın arkasına attım ve çantamdan anahtarı çıkarıp içeri girdim.

-Tövbe Allah'ım ne oluyor!

Baş parmağımla damağımı kaldırdım. Gamze elini göğsünde bağlamış beni bekliyordu. Giray'ın arabasının sesini duydum. Benim içeri girdiğimden emin olup öyle öyle gitmişti. Başımı önüme eğip gülümsedim.

-Öt bakalım!

-Gamze neden beni burda bekliyorsun?

Ayakkabılarımı çıkarıp. İçeri geçtim. Eli hale göğsünde bağlanmış durumdaydı arkamdan yürüdü. Kendimi televizyonun karşısındaki üçlü koltuğa attım. Gamze camın önünde dikildi.

Güneşim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin