Laçin 'den
Gözlerimi açtım. Sabah olmuştu. Koltukta oturup ayaklarımın yatağa uzatmışım. Ayaklarımı indirip Gamze'nin ateşini kontrol ettim. Çok şükür normaldi.Onun bu halde bırakıp işe gitmek zorundaydım.
/Laçin'in giydikleri /
Evden çıktım ama hala Gamze'yi düşünüyordum. Biraz daha iyi olsa bile aklımdan çıkmıyordu. Telefonda duran cevapsız çağrıları demiyorum bile. Hepsi Anıl'dandı. Şirketten önce inşaatlardan birine gittik. Giray'a dünü sordu.
-Gamze nasıl oldu?
-Daha iyi.Dün Gencer Bey çok yardımcı oldu.
-Bunu duyduğuma sevindim.
-Gencer yani Gencer Bey şuan sizle mi yaşıyor.
-Hayır evi var ama benim evimde sürekli. Buraya döndüğünden beri böyle. Bari gidip doktorluk yapsa.
-Ne yani çalışmıyor mu?
-Hayır üç yıl önce bıraktı bu işi.
-Nedenini sorsam çok mu abartmış olurum.
Giray gülümsedi yürüyorduk ve birden durdu bende durdum.
-Bir kadın yüzünden
Dedi. Bende şaşkın şaşkın baktım. Cevap vermesini beklemiyordum. Böyle bir cevapta beklemiyordum. Yanıma yaklaştı elimi tuttu. Onun elinin sıcaklığıyla elimin soğuk olduğunu anladım. Daha sonra diğer eliylede boşta duran elimi tuttu.
-Laçin beni bırakıp gitmezsin değil mi?
Küçük bir çocuk edasıyla konuşmuştu. Ona bir itirafta bulunmadığım için ne demem gerektiğini bilmiyordum. Ama onu bırak istemiyordum zaten onu seviyordum. Ağzımı açamadım ama kafamı salladım. Elimi bırakıp arabaya bindik. Telefonuma mesaj geldi.
Laçin şuan nerdesin? Giray yanında mı?
Melis'ten gelen mesaja hemen cevap verdim.
Evet. Arabadayız şirkete geçiyoruz.
Güzel. Senden bir ricam olacak. Şimdi Giray'ı arayıp çağırıcam. Karşı koyarsa onu zorla. Yardımına ihtiyacım var.
Zorlamak mı? Yapamam. Hem beni dinlemez.
Dinler canım dinler. Duyduğuma göre çıkıyormuşsunuz.
Tabi bu mesajı okumamla nerede oldugumu unuttum ve elimle saçımı dağıttım ve olduğum yerde çırpındım. Ahh!
Giray bana bakınca gülümsemeye çalıştım. O ise gülüyordu.
-Kiminle mesajlaşıyorsun?
-Hiç. Hiçkimseyle kim olacak.
Hadi ama dediğimi yapacaksın değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşim Ol
Roman pour Adolescents... -Kesin manyaksın? Beni niye buraya getirdin. -Oradan uzaklaştırmak için tabi ki. -Etkili oldu mu bari? -Sence? -Ben gidiyorum. -Burada bizden başka kimse yok. Bu kıyafetinle yolda yardım isteyebileceğini sanmıyorum. Sinirle göğsüme vurdu...