39-Boş Gün

1.7K 71 0
                                    

                                               LAÇİN 'DEN

Sabah erkenden gözümü açtım. Bugün izinliyim öğleye kadar uyumak istiyordum ama erkenden uyanmıştım. Bundan nefret ediyordum.
Yataktan kalkıp evi bir güzel temizledim, kahvaltı hazırladım Gamze'nin uyanacağı yoktu gidip kaldırdım. Beraber kahvaltıya oturduk.

-Hala birşey hatırlamıyor musun?

-Hayır. Hiçbirşey hatırlamıyorum.

-O kişi Mert bence. Hem o seni çağırdı. Öyle değil mi?

-Evet ama benimle konuşmadı hiç

-Gidip sorsaydın

-Boşver. Alkollü halimi merak etmiyorum. Bilmesem daha iyi. Gamze bugün beraber birşeyler yapalım. Sen ne istersen onu yapalım.

-Ah tatlım üzgünüm. Çağrı'yla plan yaptık. Sana önceden söylemem gerekirdi.

-Anlıyorum. Sorun değil.

Gerçekten Çağrı Gamze ile aramdaydı. Sinir olmuştum. Bütün evde durmak istemiyordum. Zaten hala babamın yaptığını unutmuş değildim. Bana vurmuştu ve dudağım hala acıyordu. Gamze evden çıktı. Dün Melis'in dediklerini düşündüm. Bana karşı sıcak ve samimiydi. Efe ağladığı zaman Giray aramıştı. Sesi duyunca hala orada olmama şaşırmıştı. Yağmur yağdığı için beni almak istedi ama ben çıkana kadar yağmur dinmişti. Bugün hava çok güzeldi. Bu güzel günü evde ziyan edemem. Hazırlanıp evden çıktım.

/ Laçin'in giydikleri /

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


/ Laçin'in giydikleri /

Kapıyı çaldım. Melis açınca hızla içeri girdim. Dünden cesaret alarak

-Hadi hazırlan çıkalım.

-Nereye?

-Bu güzel günü harcamak olmaz. Hadi ama.

-Ya Efe 

-Onuda alıcaz. Ben onu hazırlarım sen git üstünü giyin.

-Gerçekten mi?

-Buraya kadar şaka yapmak için gelmedim.

Melis'in gözlerindeki mutluluğu gördüm. O giyinirken bende Efe'yi giydirdim. Çantasını almak için Gamze'nin odasına girdim. Baş ucundaki fotoğraf dikkat mi çekti. Elime aldım. Mezuniyet cübbesiyle ortada Melis duruyordu elinde büyük bir çiçek vardı. Solunda Giray ve Mert vardı. Sağındaki adam amcası olmalı. Evet şimdi hatırladım. Giray'ın teslim etmem için verdiği kutuyu teslim ettiği adamdı. Giray'ın babası. Ona ne kadar benziyordu bunu resimden daha net anlamıştım. Melis 'in resimdeki gibi güler yüzü belirdi.

-Güzel resimmiş

Dedim. Melis güldü.

-Keşke böyle bir resmim olsaydı

Güneşim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin