67- Dinlemeye Hazırım

1.1K 45 8
                                    


Medya ile okumanızı öneririm 🎧

Laçin'den.

Herkesle heyecanla yeni genel müdür yardımcısını bekliyorken konuşmadan sakince duran sadece ben ve Gamze'ydik.
Elindeki saate baktı.

-Umarım bugün ki işleri yetiştirebilirim.

Ayakkalarımı yere ritmini şekilde vurarak bekliyordum. Gamze elimden çekip Seda 'ya yakın bir konuma geldi. Aramızda sadece bir kişi vardı.

-Yüz ifadesini çok merak ediyorum.

Diye kikirdedi. Melis aramıza doğru gelirken ikimizde Seda 'nın şaşkın yüzüne bakıyorduk. Ne olduğunu bile anlamamıştı. Giray ceketini düzenlerken arkadan gelen sesler dikkatimi dağıttı.

-Ah çok yakışıklı

-Ona bayılıyorum.

Konu Giray bile değildi. Kafamı sallayıp önüme döndüm.

-........bundan sonra yeni genel müdür yardımcısı Melis. Umarım birlikte iyi işler çıkarırız.

Giray konuşmasını bırakıp gitti. Melis herkese gülümserken Seda'nın yüzüne bir kez baktı. Seda dudağını ısırıp başını önüne eğdi. İstemsizce güldüm. Tabi Melis'i daha önce yanımızda görenler şaşkınlıkla bakıyorlardı.
Siyah mini elbisesiyle oldukça güzeldi. Saçını yanına alıp yanımıza doğru ilerledi.

-Nasılım?

Yüksek sesle cevap verdim.

-Harika

Gamze alaylı gülmesiyle konuştu.

-Çünkü onu ben hazırladım.

Eminim uzaktan çok havalı duruyorduk.

***

Yeni başlamasına rağmen oldukça iyi gidiyordu. Elimden geldikçe Melis ' e yardımcı olamaya çalışıyordum. Aynı evde olduğumuz için sürekli işten bahsedip duruyorduk. Bir hafta olmasına rağmen oldukça uzun bir yol almıştık.
Bugün işe biraz geç kalmıştım evde kimse yoktu. Hazırlanıp çıktım.

/Laçin'in giydikleri /

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

/Laçin'in giydikleri /

Meryem'in Melis 'in yanında olduğunu duyduğumda odasının önünden geri döndüm. Onu tebrik etmek için çok geç kalmıştı. Yada yeni haberi olmuştu. Bilmiyordum ama hala ona çok sinirliydim. Abime bir açıklama bile yapmamıştım.
Koridorda yavaş yavaş yürürken bu haftaki yoğunluğu düşünmem bile yorgun hissettiriyordu. Aksayan program, yeni program, değişen pozisyon, ortaklar, anlaşmalar, işler, hastane açılışı... ahh çıldırmak üzereydim.

-Laçin

Köşeyi döndüğümde Meryem'i görünce onunla konuşmak istemediğimi anladım. Bir adım daha attım. İlerlememe engel oldu. Ondan nereye kadar kaçabilirdim. Dönüp yüzüne baktım.

Güneşim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin